شوینده ایرانی نیم قرن است جهانی نشده

 

دکتر ابوالقاسم جعفری پور ، در گفتگو با ریال نیوز آشنا نبودن تولید کننده با فرهنگ بازاریابی را یکی از مشکلات بزرگ در صنعت شوینده عنوان کرد و افزود : این موضوع در حوزه صادرات بسیار مهم بوده که متأسفانه به دلیل آشنا نبودن واحدهای تولیدی با فرهنگ بازاریابی صادراتی ، قیمت‌های نامناسب برای رقابت و ارائه کالای بی کیفیت برای فروش ارزان‌تر از جمله مواردی است که به اعتبار برند کالای ایرانی ضربه زده است.
وی با بیان این که واحدهای تولیدی ایران باید به دنبال(برند)سازی بروند اظهار داشت : با توجه به ارزان تر بودن قیمت کالاهای ایرانی نسبت به محصولات خارجی است تمایل مردم به خرید کالاهای خارجی بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا