نگاه مردم آمریکا به مهاجران

مهاجر برای کشور آمریکا خوب است یا بد

مهاجران برای کشور آمریکا خوب هستند یا بد؟ دریابید که مردم آمریکا چی فکر میکنند.

این مقاله نگاهش به نگاه مردم آمریکا به  مهاجران است J

مهاجرت بخش مهمی از تاریخ آمریکا برای قرن‌ها بوده است، اما در سال‌های اخیر، بسیاری از آمریکایی‌ها نگران این شده‌اند که مهاجران مشاغل را از شهروندان آمریکایی سلب می‌کنند. برخی دیگر نگران هستند که مهاجران جرم و جنایت را به جوامع خود وارد کنند. برخی دیگر معتقدند که مهاجران در افزایش نابرابری درآمدی کشور نقش دارند.

چرا مردم فکر می کنند افردای که مهاجرت به آمریکا  میکنند برای کشورشون خوب است؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم فکر می کنند مهاجرت خوب است. بسیاری از مردم احساس می کنند که مهاجران با رقابت با آنها برای شغل، به پایین نگه داشتن دستمزدها کمک می کنند. آنها همچنین استدلال می کنند که مهاجران به دلیل پرداخت مالیات و خرید کالا و خدمات به اقتصاد کمک می کنند. سرانجام، برخی از مردم می گویند که مهاجران آمریکا را متنوع تر و چندفرهنگ تر می کنند.

نگاه مردم آمریکا به مهاجران

چرا مردم فکر می کنند مهاجرت بد است؟

با این حال، دلایل دیگری وجود دارد که مردم معتقدند مهاجرت بد است. برخی از مردم احساس می کنند که مهاجران شغل را از آمریکایی ها می گیرند. برخی دیگر می گویند که مهاجران بیماری ها را وارد کشور می کنند. برخی دیگر می گویند که مهاجران از مزایای دولتی استفاده می کنند.

کدام کشورها برای مهاجرت محبوب ترین هستند؟

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، کشورهای مکزیک، هند، چین، پاکستان، بنگلادش، نیجریه، ویتنام، کوبا و ایران بیشترین مهاجرت را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا