بیانیه بسیج وزارت صمت برای حضور حداکثری در انتخابات

ریال نیوز : فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت برای شرکت حداکثری خانواده بزرگ صنعت و معدن در انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ریال نیوز ، سید ابراهیم حسینی با صدور بیانیه ای از خانواده بزرگ صنعت و معدن برای حضور هر چه باشکوهتر در انتخابات 11 اسفند دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
همه مردم موظفند که در انتخابات حاضر باشند و تحت تأثیر هیچ کس قرار نگیرند.(صحیفه امام ج 18 ص 243)

11 اسفند ماه 1402، بار دیگر به فضل الهی روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و یاد آور نقش آفرینی عقیده، در میدان مبارزات رهایی بخش و شاهد توانایی دین در حرکت آفرینی، عدالت گستری، امید بخشی و عزت آفرینی بیش از پیش تحت زعامت و رهبری داهیانه امام راحل (ره) و مقام مظم رهبری خواهد بود.

از روزی که این نظام اسلامی با مجاهدت و خون افشانی های مجاهدان تسلیم ناپذیر راه حق بنیان گذاشته شد، حتی یک روز نیز از مکر و حیله و دسیسه چینی های شیاطین داخلی و خارجی و جبهه ی استکبار در امان نماند، روزی با تهاجم نظامی، روزی با محاصره اقتصادی و روزی هم با ایجاد فتنه های داخلی سعی در ایجاد اختلال در حرکت سریع و عظیم این نظام مردمی و مبتنی بر احکام الهی شده است،اما توجه مردم ولایتمدار و نفوذناپذیر ایران اسلامی به بیانات گهربار ولایت فقیه و پشتیبانی بصیرانه آن ها از ولایت و حیثیت نظام، تمامی این توطئه ها را خنثی کرده و به فضل الهی خواهد کرد.

اینک در حالی جهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر گذاشتیم که این نظام برآمده از متن مردم به پاخاسته و انقلابی ایران در میان بهت و حیرت بدخواهان و دشمنان خود در تلاش است با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه، مسیر این انقلاب را عوض کند و این وظیفه اصلی نخبگان، دانشجویان، حوزویان ؛ بسیجیان و مردم فهیم ماست که با پافشاری بر ارزشهای انقلابی این مثلث شوم را نابود وخواب دشمنان را آشفته کند.

,فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در ادامه از آحاد خانواده بزرگ صنعت و معدن و بسیجیان همیشه در صحنه آن، جهت شرکت پرشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دعوت به عمل می آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و با انتخاب اصلح همان گونه که رهبری عزیز می فرمایند: همه توجه کنند که این انتخابی که ما میکنیم یک جا می بایست جواب آن را بدهیم،آیا خواهیم توانست پاسخ خداوند متعال ، شهدا ، جانبازان و ایثارگران را بدهیم و مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی کوبیده و بقای این نظام اسلامی و عزت آفرین را تضمین کنیم.

در پایان سید ابراهیم حسینی گفت : هر کس دلش برای انقلاب و ایران و اسلام می‌سوزد بسیجی است و ما بسیجیان برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی از جان خود خواهیم گذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا