اینرودز ۴۹۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد

ریال نیوز : مدیر تحقیقات، بازاریابی و فروش بهمن موتور اعلام کرد : قیمت گذاری اینرودز مانند سایر محصولات بسیار رقابتی بوده و بر همین اساس محصول جدید ۴۹۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش ریال نیوز، نیما مومنی گفت : عرضه اولیه اینرودز نیز پس از اخذ مجوزهای لازم در اسفند ماه و تحویل آن از اردیبهشت 1401 خواهد بود و مدت زمان گارانتی این خودرو 2 سال یا 50 هزار کیلومتر و دارای سرویس رایگان به مدت یک سال یا 20 هزار کیلومتر است.

مدیر تحقیقات، بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور در خصوص خدمات پس از فروش محصول اینرودز بیان کرد: با توجه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور کلیه نمایندگی های این شرکت در کشور آماده ارائه خدمات به این محصول هستند و در حال حاضر 77 عاملیت شرکت در 60 شهر کشور تا قبل از عرضه این محصول به بازار در حال کسب آمادگی برای ارائه خدمات هستند.

اینرودز دارای قابلیت حمل بارهای حجیم و با وزن متوسط به پایین است و طراحی داخل کابین آن مطابق با اصول ارگونومی برای راننده است و قابلیت تردد در اتوبان، مصرف سوخت کم، استاندارد آلایندگی یورو 5 از جمله مزیت های این خودرو است.

اینرودز بهمن موتور به لحاظ فنی یک ون باری محسوب می‌شود که برای اولین بار در کشور این دسته محصول به بازار عرضه می شود، این خودرو به موتور ۱۵۰۰ سی سی با خروجی ۱۰۵ اسب بخار و گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز است و توانایی تولید ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا