حسن یزدانی سفیر ” زمزم ” شد

ریال نیوز : شرکت زمزم در کنار حسن یزدانی، دارنده عناوین قهرمانی جهان و المپیک، برای اعتلای کشتی ایران خواهد بود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت زمزم، عصر دیروز پهلوان حسن یزدانی با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، علی جمشیدی مدیرعامل شرکت زمزم، حمیدرضا شیران مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی سینا و جمعی از اصحاب رسانه در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی آگروفود تهران به عنوان سفیر برند زمزم معرفی شد.

علی جمشیدی، مدیرعامل شرکت زمزم در این مراسم گفت: زمزم 70 سال است که سر سفره‌های مردم شریف ایران است و اکثر هم‌وطنانمون با این برند خاطره دارند.

وی افزود: امروز به لطف خدا زمزم یکی از بزرگترین برندهای نوشیدنی و صنایع غذایی در ایران است و در تلاش هستیم در تمام شهرها و روستاهای کشور حضور فعال داشته باشیم و محصول با کیفیت به دست مردم برسانیم.

جمشیدی گفت: از صمیم قلب معتقدیم زمزم نه متعلق به ما است و نه سرمایه‌گذاران، بلکه زمزم متعلق به تک تک ایرانی‌هاست و باید برای رشد و توسعه آن تلاش کرد.

مدیرعامل شرکت زمزم افزود: در سه سال گذشته فروش زمزم بیش از 100 درصد و تنها در سال گذشته صادرات شرکت بیش از 300 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه برند به نفع مردم و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر مسیر خدمت‌رسانی در ورزش را انتخاب کردیم و چه بهتر این مسیر با ابزارها و سرمایه‌های ملی پیموده شود.

جمشیدی گفت: بنا داریم از ورزش و به خصوص رشته ورزشی که مردم کشورمان با سلول-سلول بدنشان با آن ارتباط دارند، حمایت کنیم.

مدیرعامل شرکت زمزم گفت: هدف این اقدام حمایت از رشته کشتی و فرآیند رشد روز افزون آن است. برای این مهم از پهلوان حسن یزدانی کمک خواستیم تا بتوانیم این رسالت و مسئولیت اجتماعی را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم قرار گرفتن صنعت و ورزش کشور در کنار یکدیگر منتهی به اعتلای ورزش و صنعت کشورمان شود.

حسن یزدانی دارنده عناوین قهرمانی جهان و المپیک در ادامه این برنامه گفت: از شرکت زمزم و آقای جمشیدی که دلسوزانه در راستای کمک به ورزش کشتی پا پیش گذاشتند، تشکر می‌کنم؛ به امید خدا با همکاری مشترک بتوانیم کارهای مفیدی برای اعتلای کشتی به ویژه در مناطق محروم انجام دهیم.

دارنده هشت مدال جهانی و المپیک در ادامه افزود: در حال حاضر کشتی ایران با وجود تمام افتخاراتی که کسب کرده و به لطف خدا کسب هم خواهد کرد، از کمبود امکانات لازم رنج می‌برد که با این اقدام امیدواریم این کاستی‌ها برطرف شود.

یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ کشور گفت: به امید خدا این اتفاق منتهی به تجهیز و ساخت سالن‌های جدید کشتی در سراسر کشور شود.

در انتهای این مراسم نیز تفاهم‌نامه‌ای در راستای بررسی و تأمین نیازهای جامعه ورزشی به انواع محصولات نوشیدنی ورزشی سودمند بین زمزم و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک به امضا رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا