انتخابات هیات‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران فردا برگزار می‌شود

ریال نیوز : سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد که انتخابات هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد) برگزار می‌شود.

به گزارش ریال نیوز ، جهانبخش سنجابی اظهار داشت: انتخابات هیات‌رئیسه اتاق ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (یکشنبه ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه ما این است که انتخابات هیات‌رئیسه فردا برگزار شود و تا این لحظه برنامه‌ای برای تعویق انتخابات نداریم و شایعات در این خصوص را تکذیب می‌کنم.

دبیر و سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گفت: مرجع بالاتر از که شورای عالی نظارت است نیز تاکنون ابلاغی در خصوص تعویق انتخابات هیات‌رئیسه اتاق ایران نداده است.

سنجابی تاکید کرد: وزارت اطلاعات تا این لحظه هیچ مکاتبه‌ای با انجمن نداشته و فقط حراست وزارت صمت، مکاتباتی داشت که در مکاتبات اول ۲۵ نفر را تایید و فقط با یک نفر مخالفت کرد.

وی ادامه داد: در مکاتبه دوم حراست وزارت صمت ۱۰ نفر دیگر تایید شدند و اعلام شد که در مورد وضعیت یک نفر اعلام نظر امکان پذیر نیست. در مکاتبه سوم نیز یک نفر مورد تایید قرار گرفت و ممکن است تا فردا در مکاتبات دیگر افرادی مورد تایید قرار بگیرند.

سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی گفت: این انجمن، نظارت تبصره ۲ ذیل بند هفتم آیین‌نامه انتخابات هیات‌رئیسه را حتماً رعایت می‌کند و اگر تکلیفی افزون بر آن بر عهده انجمن باشد، نخواهیم پذیرفت.

سنجابی بیان داشت: بر اساس این بند آیین‌نامه، انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی برای کاندیداهای هیات‌رئیسه مکلف است از وزارت اطلاعات استعلام بگیرد و وزارت اطلاعات نیز باید در مدت ۱۰ روز کاری از زمان ارسال اسامی پاسخ بدهد. اگر پاسخی ارسال نکند به معنی تایید تلقی خواهد شد و انجمن این تبصره را اجرا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا