نهاده های دامی را در موعد تعیین شده، توزیع کنید

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران (اوندا)، ابوالفضل لطیفی که در زمینه مرغداری فعالیت می کند درباره مشکلات توزیع نهاده های دامی در سامانه بازارگاه اظهار کرد: اگر نهاده های دامی در موعد تعیین و اعلام شده در اختیار مرغداران و دامداران قرار بگیرد بخش عمده ای از مشکلات فعلی موجود در بازار برطرف خواهد شد.

وی افزود: عدم توزیع به موقع نهاده های دامی موجب شده تا بخشی از مرغداران و دامداران در تامین خوراک مورد نیاز دام دچار مشکل شوند.

این فعال اقتصادی ادامه داد: یکی دیگر از عواملی که منجر به ایجاد مشکل در روند تامین نهاده های دامی می شود این است که در بنادر برای حمل بار از مرغداران و دامداران کرایه ای با افزایش 100 درصدی نسبت به نرخ تعیین شده، مطالبه می شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: قیمت حمل هر تن نهاده دامی 280هزار تومان تعیین شده اما برای حمل این بار کرایه ای 450 تا 500 هزار تومانی از مرغداران و دامداران مطالبه می شود.

وی اظهار کرد: شماره تماس صاحب بار در بنادر بر روی تابلو اعلانات در اختیار رانندگان قرار می گیرد.این امر موجب شده تا رانندگان در پی تماس با صاحب بار تقاضای پرداخت کرایه با نرخ دلخواه را مطرح کنند و در صورت عدم موافقت بار را حمل نکنند.

این مرغدار گفت: عدم حمل بار با نرخ مصوب از سوی رانندگان یکی از دلایلی است که موجب از میان رفتن سهمیه مرغداران و دامداران می شود و در روند تولید محصولات پروتئینی به دلیل کمبود نهاده های دامی اختلال ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا