وزیر کشور به رهبری نامه نوشت

ریال نیوز : وزیر کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، از ابراز رضایت ایشان در خصوص امنیت مراسم ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تشکر کرد.

به گزارش ریال نیوز ، در متن نامه احمد وحیدی آمده است: « بسم الله الرحمن الرحیم. محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی. با سلام و تحیات. خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که شامل بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، اطلاعاتی و امنیتی شده است و این حلاوت آنگاه دوچندان خواهد شد که رضایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را فراهم آورده باشد.

بیانات حضرتعالی در نخستین روز سال ۱۴۰۳ در رضایت از برگزاری امن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، برای مجموعه وزارت کشور به ویژه ستاد انتخابات و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور مایه مباهات و افتخار است.

وزارت کشور با نصب العین قراردادن راهبرد ترسیمی حضرتعالی درباره انتخابات مبتنی بر چهار مولفه رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت، برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات با وجود وظایف و تکالیف در قانون جدید، تمام ظرفیت خود را در ستاد انتخابات کشور، شورای امنیت و همچنین ستادهای انتخابات استان‌ها و شوراهای تامین به کار گرفت و امروز خرسندیم که این تلاش‌ها مورد رضایت حضرتعالی قرار گرفته است.

بی‌تردید فرامین رهبر حکیم و فرزانه همواره چراغ راه وزارت کشور خواهد بود و در این مسیر مصمم‌تر از گذشته از خدای متعال مسالت داریم در تمامی عرصه‌های مرتبط با این وزارتخانه به ویژه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در ۲۲ حوزه در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد، بار دیگر با حضور مردم شریف و همیشه در صحنه، رضایت حق تعالی، حضرت ولی الله الاعظم و نائب برحق ایشان را به دست آوریم و برگ افتخار دیگری را در لوح زرین انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

با آرزوی طول عمر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و پیشرفت بیش از پیش ایران عزیز در همه عرصه‌ها، امیدواریم ادعیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و هموطنان شریف ره توشه ما در این مسیر باشد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

دکمه بازگشت به بالا