قیمت امروز طلا، سکه و ارز

به گزارش ریال نیوز، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (تا ساعت ۱۸ یکشنبه) با کاهش ۵۰ هزار تومانی به پنج میلیون و ۲۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۱۰ هزار تومانی ۴۵۴ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با قیمتی معادل چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه با کاهش ۷۰ هزار تومانی دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه با کاهش ۲۰ هزار تومانی یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی با افزایش ۲۰ هزار تومانی یک میلیون و ۲۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی بدون تغییر نسبت به دیروز به ۱۲۸۶ دلار رسیده است.

کاهش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی

از سوی دیگر، قیمت دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

امروز  بانک‌ها هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۱ تومان (۳۸۸ تومان کمتر از دیروز) می‌خریدند و قیمت خرید یورو نیز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۲۳۹ تومان (۴۳۶ تومان کمتر از دیروز) بوده است.

امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را نیز ۱۹ هزار و ۸۰۸ تومان (۴۹۳ تومان گرانتر از دیروز) خریداری می‌کردند.

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۷ هزار و ۵۵ تومان (۴۵۸ تومان کمتر از دیروز) اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان (۴۰۰ تومان کمتر از دیروز) می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان (۲۵۰ تومان کمتر از دیروز) و نرخ فروش آن ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان ارزان شده است.

این صرافی‌ها همچنین امروز هر دلار آمریکا را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان (۴۰۰ تومان کمتر از دیروز) خریده و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان می‌فروشند که قیمت دلار نیز کاهش ۴۰۰ تومانی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نه =

دکمه بازگشت به بالا