حضور موفق گروه زر در نمایشگاه بین‌المللی گلفود

ریال نیوز : نمایشگاه گلفود دبی در تاریخ ۷ الی ۹ نوامبر ۲۰۲۳ برگزار شد. این نمایشگاه یکی از پربازدیدترین رویدادهای حال حاضر جهانی به شمار می‌رود و بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور به عمل می‌آورند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی گروه زر، نمایشگاه گلفود دبی رویدادی مهم برای محصولات خوراکی و نوشیدنی به شمار می‌رود که جدیدترین روندهای تولید در این صنعت را به نمایش می‌گذارد، آغازکننده همکاری‌ها و مذاکرات بین‌المللی بوده و آخرین تولیدات خوراکی و نوشیدنی را به بازار جهانی معرفی می‎‌کند. در حقیقت نمایشگاه گلفود بزرگترین رویداد تجاری در حوزه خوراکی و نوشیدنی است و تنها برندهای خوراکی در سطح بین‌المللی می‌توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

گروه زر یکبار دیگر توانست تا با برندهای زرگرین، زر فارما، زر فروکتوز و زرکام در این نمایشگاه حضور به عمل آورد و با بزرگترین برندها در سطح جهانی رقابت کند.

زرگرین به عنوان یک گروه غلات محور در عرصه صنایع کشاورزی، غذایی، دارویی و خوراک دام. زر فروکتوز، بزرگترین تولید کننده فروکتوز، گلوکوز، مالتو دکسترین و نشاسته ذرت و زر فارما، موفق‌ترین برند تولید کننده مواد اولیه داروسازی با جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه حضور یافت.

لازم به ذکر است این برندها با داشتن سابقه طولانی‌مدت در این صنعت همواره به طور مکرر موفقیت‌های بی شماری را چه در ایران و چه خارج از ایران کسب نموده‌اند. اما حضور در این نمایشگاه سبب شد تا مذاکرات موفق و بین‌المللی میان گروه زر و سایر برندها برای تجارت بین‌المللی حاصل شود و موفقیتی دیگر به سایر افتخارات گروه زر افزوده شود.

علاوه بر این، محصولات کانفکشنری زرکام نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. محصولات باکیفیت و در عین حال تکنولوژی نوین در طعم و مزه سبب شد تا دوباره بتواند بازارهای بین‌المللی را فتح کند. برند زرکام با محصولات محبوب خود چه در ایران و چه در سطح بین‌المللی (بیس‌باکس، تریپرز، تیکرز، چوکوتریپس، وینکرز، بریتونا) توانست توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. علاوه بر این، بیسکویت وین‌جوی که از محصولات جدید این برند به شمار می‌رود، در کنار تمامی محصولات کانفکشنری زر، حضور موفقی داشت. لازم به ذکر است که گروه زر اسپانسر گلد این نمایشگاه در دبی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا