پیام بهاروندی به مناسبت سالگرد تاسیس بانک کارآفرین

ریال نیوز : دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در پیام خود به مناسبت بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، این بانک را ” نوآور ، متمایز و شفاف” خواند.

به گزارش ریال نیوز ، در متن پیام دکتر احمد بهاروندی آمده است :«بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین را به تمامی خانواده مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش، سهامداران ارجمند، مشتریان معزز و ذی نفعان بانک تبریک می گویم.

بانک کارآفرین در حالی بیست و سومین سال فعالیت خود را سپری کرده است، که طی این سال ها، با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران توانسته است به عنوان تجربه موفقی از بانکداری خصوصی در ایران کارنامه ای درخشان از خود ارایه دهد.

بانک کارآفرین تمرکز فعالیت‌های خود را در این سال به حمایت از بخش سلامت، غذا و کسب و کارهای دانش بنیان قرار داده است. امیدوارم که همچون گذشته بانک کارآفرین بتواند در کنار پشتیبانی از تولید و اشتغال پایدار، به ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی پرداخته و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام تثبیت نماید و با تلاش مضاعف و با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک که همانا ” بانک متمایز، نوآور و شفاف” است، همچنان در راستای تحقق جهش تولید و توسعه و آبادانی کشور به سهم خود گام برداریم. در پایان از زحمات یکایک همکارانم در سراسر کشور قدردانی و تشکر می کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا