فصلنامه ” تحول دیجیتال ” بیمه ملت به شماره ششم رسید

ریال نیوز : ششمین شماره فصلنامه تحول دیجیتال بیمه ملت با موضوع «منابع انسانی دیجیتال در صنعت بیمه» منتشر شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت به نقل از مدیریت کسب و کار دیجیتال؛ تحول دیجیتال در حال تبدیل شدن به موضوع اصلی سازمان‌ها در سراسر جهان است و پیش‌بینی می‌شود شرکت‌هایی که قادر به تطبیق با تغییرات عصر دیجیتال نباشند، قربانیان داروینیسم دیجیتالی خواهند شد.

تحول دیجیتال ضمن توجه به ابعاد قابلیت های فناورانه، بر حوزه­های مختلفی از جمله رهبری، مدل کسب و کار، فرایندهای کسب و کار، محیط کسب و کار، و تجربه دییجتال تاکید دارد. موفقیت برنامه تحول دیجیتال سازمان در گرو توجه به همه این ابعاد است و چشم پوشی از هر یک، موفقیت را دور از دسترس قرار خواهد داد. در همه این موارد نقش و جایگاه کارکنان و استعدادها از ابعاد مختلف قابل توجه است. این استعدادهای انسانی سازمان هستند که سازمان را در مسیر بی پایان تحول دیجیتال پیش می برند. بدون استعدادها و سرمایه انسانی، تحول دیجیتال در سطح شعار و نمایش باقی می­ماند و ثمرات و اثرات آن به درون سازمان جریان نمی یابد.

با توجه به اهمیت منابع انسانی در تحول دیجیتال، در این شماره از فصلنامه تلاش شده است به ابعاد آن در صنعت بیمه پرداخته شود.

در این شماره فصلنامه که با مشارکت تعداد زیادی از همکاران بیمه ملت همراه بوده است تعداد ۱۲ مقاله و یادداشت در قالب یادداشت های تحلیلی و ترجمه مقالات روز دنیا به چاپ رسید. تمرکز این مقالات بر اهمیت و نقش منابع انسانی در پیاده سازی تحول دیجیتال سازمان، تاثیرات فناوری بر نیروی انسانی و توانمندی‌سازی نیروی انسانی با استفاده از ابزار فناوری می‌باشد.

آرشیو فصلنامه تحول دیجیتال به آدرس http://tech.melat.ir در بخش «فصلنامه تحول دیجیتال» قابل دسترسی است.

مدیریت توسعه کسب و کار دیجیتال بیمه ملت ضمن تشکر از همکاران این شماره، از مشارکت علاقه‌مندان برای ارائه مطلب جهت انتشار شماره‌های آتی استقبال می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند مطالب خود را به آدرس tech@mellatinsurance.com ارسال کنند یا با شماره ۹۶۶۰۱۱۰۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا