معرفی روغن بهران هیدرولیک ۶۸ و شل تلوس

ریال نیوز : امروزه روغن هیدرولیک بسیار کاربردی و استفاده از آن وسیع شده است. درواقع روغن هیدرولیک جهت روانکاری و حفاظت از تجهیزات در طول کارکرد و هم چنین کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه هیدرولیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ریال نیوز، بنابر اعلام بهروان روغن، فروشگاه بهروان روغن آرین با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع روغن‌های صنعتی، آماده است تا بهترین روغن‌های هیدرولیک با هر برندی را به شما عزیزان تقدیم کند. در این مقاله سعی داریم تا شما را با دو نوع روغن پرفروش با نام های روغن بهران هیدرولیک ۶۸ و روغن هیدرولیک شل تلوس آشنا کنیم.

روغن هیدرولیک چیست؟

یکی از روغن های بسیار مهم و کاربردی در صنعت، روغن هیدرولیک است که وظیفه آن انتقال قدرت و روان کنندگی در قطعاتی می‌باشد که نیاز به حرکت دارند.

از جمله تجهیزاتی که در آن‌ها از روغن هیدرولیک بهره می‌برند می‌توان به بیل‌های مکانیکی، ترمزهای هیدرولیکی، سیستم‌ فرمان و همچنین سیستم انتقال قدرت خودرو اشاره کرد.

ویژگی های روغن هیدرولیک

قابلیت روانکاری بسیار بالا، روغن باید در هر دما و فشاری این ویژگی را حفظ کند.

استحکام لایه روانکاری باید آنقدر زیاد باشد که از هم گسیخته نشود. در غیر اینصورت استفاده از سایر اجزای متحرک زیاد می شود.

از لحاظ شیمیایی ترکیب روغن باید پایدار باشد و این ویژگی در رنج دما و فشار متغیر، تغییر نکند.

بخاطر وجود اکسیژن، روغن نباید تشکیل لجن بدهد.

تغییرات ویسکوزیته در اثر تغییر دما باید حتی الامکان کم باشد، به بیانی دیگر روغن هیدرولیک بایستی ویسکوزیته ثابتی داشته باشد.

روغن هیدرولیک نباید بر اجزای حساس سیستم انتقال قدرت و اجزای آب بندی مانند کاسه نمدها و رینگ ها اثر خوردگی داشته باشد.

روغن بهران هیدرولیک ۶۸

روغن بهران هیدرولیک H یک روغن هیدرولیک با عملکرد عالی است که توسط شرکت نفت بهران تولید می شود.

بهران هیدرولیک از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. این روغن صنعتی در طول کارکرد از تجهیزات محافظت می کند و هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه هیدرولیکی را کاهش می دهد.

بهران هیدرولیک H در گرید های مختلفی تولید می شود که یکی از مهم ترین و پرفروش ترین آن ها گرید ۶۸ می باشد.

قیمت روغن بهران هیدرولیک ۶۸ نسبت به معادل های خارجی این محصول بسیار مناسب است و خرید آن در کشور و هم چنین از فروشگاه بهروان روغن آرین در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

ویژگی روغن بهران هیدرولیک

ضد آب

حفظ عملکرد عالی تجهیزات

پایداری در برابر اکسیداسیون

پایداری در برابر خوردگی

تامین طیف گسترده‌ای از نیازهای تجهیزات هیدرولیکی

جداسازی هوا

خرید و قیمت روغن بهران هیدرولیک

فروشگاه بهروان روغن آرین آماده ارایه بهترین روغن صنعتی از جمله روغن هیدرولیک بهران است. جهت اطلاع از قیمت ها و خرید روغن بهران H ۶۸ می توانید با شماره های فروشگاه در ارتباط باشید.

روغن شل تلوس

روغن شل تلوس یک روغن هیدرولیک می باشد که توسط کمپانی shell تولید می شود. این کمپانی تولید کننده انواع روغن‌های صنعتی و گریس در سطح جهانی می باشد. فروشگاه بهروان روغن آرین در زمینه تهیه و فروش مجصولات کمپانی شل از جمله روغن هیرولیک شل تلوس فعالیت می کند.

روغن هیدرولیک شل تلوس S2 M یک روانکار صنعتی است که با روغن بهران هیدرولیک H که در قسمت بالا مفصل توضیح دادیم، معادل است.

ویژگی روغن هیدرولیک شل تلوس

روانکاری عالی تجهیزات

محافظت از تجهیزات هیدرولیکی

کاهش دما و فشار مکانیکی بر روی قطعات

کاهش رسوبات

بهره وری انرژی

جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی قطعات

کاربرد های روغن شل تلوس

سیستم های هیدرولیک صنعتی

سیستم های هیدرولیک متحرک مانند بیل مکانیکی و جرثقیل

سیستم های هیدرولیک دریایی

نحوه خرید روغن شل تلوس و اطلاع از قیمت آن

به دلیل نوسانات قیمیتی در بازار روانکارها، برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید روغن شل تلوس با شماره های فروشگاه بهروان روغن آرین در تماس باشید.

فر.شگاه بهروان روغن آرین با سال ها تجربه در زمینه فروش روغن‌های خارجی می تواند بهترین محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا