برنامه های بانک ملی بر اساس نیاز مشتریان

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتری را می توان مهمترین سرمایه بانک خواند، به طوری که هیچ کدام از طرح ها و برنامه های آن بدون حضور مشتری، عملیاتی نخواهد شد.

از آنجا که رضایت مشتری اصل اساسی فعالیت های بانک ملی ایران در طول دوره حیاتش بوده و هست، اکنون نیز همه برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت با هدف تامین نیاز مشتری و پاسخگویی به خواسته های آن تدوین و عملیاتی می شود.

سامانه بام به عنوان یک ابزار پیشرفته بانکداری الکترونیکی از جمله محصولاتی است که مطابق با نیازهای مشتریان طراحی شد و راز موفقیت آن را می تواند متناسب بودن با خواسته های کاربران دانست.

سامانه بله که یک پیام رسان و اپلیکیشن مالی امن و بومی است نیز به خوبی توانسته جای خالی این ابزار را دنیای پر زرق و برق رسانه های خارجی پر کند.

بانک آفیسر و سککوک نیز سامانه هایی هستند که به طور کامل بنا به شناخت ایجاد شده از نیازهای مشتریان طراحی و اجرا شده اند.

در دنیای امروزی، سازمان هایی موفق اند که بتواند خواسته های مشتریان را به درستی و در کمترین زمان ممکن براورده کنند.

بانک ملی ایران نیز با درک این موقعیت، توانسته جایگاه مطلوبی در میان مشتریان پیدا کند و از این پس نیز با رونمایی از محصولات تازه، همین روند را ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا