موضوع گیری رئیسی درباره پرونده مهسا امینی

ریال نیوز : رئیس جمهور پرونده مهسا امینی را در برنامه زنده تلویزیونی تشریح کرد.

به گزارش ریال نیوز ، سید ابراهیم رئیسی همچنین در هفتمین گفتگوی تلویزیونی با مردم درباره موضوع اعلام سکته قلبی مرحومه مهسا امینی اظهار کرد: من در سفر به سمرقند متوجه موضوع حادثه پیش آمده برای خانم امینی شدم و گفتم که وزارت کشور موضوع را پیگیری کند اما وقتی که برگشتم خبر فوت ایشان را به من دادند که من با خانواده ایشان تماس گرفتم و ابزار همدردی کردم و گفتم این خبر نه برای من، که برای هر ایرانی متأثر کننده است و کسی نیست که متأثر نشود.

وی یادآور شد: در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است و منتظر هستیم که نظر قطعی از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.

رئیس جمهوری تاکید کرد: برخی نهادها در زمینه علت فوت گزارش‌هایی داده‌اند اما گزارش نهایی از سوی پزشکی قانونی هنوز اعلام نشده است و حتماً در این زمینه قوه قضاییه باید نظر حقوقی بدهد اما ظرف چند روز آینده پزشکی قانونی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =

دکمه بازگشت به بالا