صعود تیم هندبال هوانیروز در مسابقات دسته یک باشگاه های کشور

ریال نیوز : تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان موفق شد با شکست حریفان از گروه A رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به مرحله بعدی صعود کند.

به گزارش ریال نیوز به نقل از آوای ورزش؛ سرهنگ‌ چنگیز مسیب زاده مدیر تربیت بدنی نزاجا با بیان اینکه مجموعه پرواز هوانیروز اصفهان زیرنظر تربیت بدنی نزاجا می باشد اظهار داشت؛ تیم هندبال پرواز هوانیروز که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارد در گروه A لیگ دسته اول هندبال باشگاه های کشور که با تیم های هیات هندبال بانه،دهدشت،میناب و زاگرس اسلام آباد همگروه بود و با پیروزی مقابل حریفان از گروه مرگ به مرحله بعدی لیگ دسته یک صعود کرد.

مدیر عامل باشگاه نزاجا ادامه داد؛ این رقابت ها با شرکت ۲۰ تیم به صورت هم زمان در چهار گروه پنج‌ تیمی برگزار و تکلیف ۸ تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شد.

وی در پایان با اشاره به حمایت باشگاه نزاجا از تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان خاطر نشان کرد؛ شاکله اصلی تیم پرواز هوانیروز اصفهان را بازیکنان سرباز و جوان تشکیل می دهد که شاید حدود ۹۹ درصد از اعضای این تیم سرباز های ۲۰ ساله ای هستند که در تیم های ملی هندبال فعالیت می کنند و با کمک مجموعه پرواز و حمایت تربیت بدنی نزاجا در دوران خدمت از فعالیت ورزشی خود دور نمی باشند و به ورزش حرفه ای ادامه می دهند و در تیم های ملی به موفقیت هندبال در عرصه های بین المللی کمک می‌کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =

دکمه بازگشت به بالا