۳ کارمند رشوه بگیر یکی از شهرداری های استان قزوین تعلیق شدند

ریال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور کیفرخواست متهمان پرونده یکی از شهرداری های استان و تعلیق 3 نفر از کارمندان شهرداری موصوف خبر داد.

به گزارش ریال نیوز ، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش واصله از سوی بازرسی کل استان قزوین در خصوص برخی تخلفات صورت گرفته در یکی از شهرداری ها، پرونده قضایی در یکی از شعب بازپرسی دادسرای مرکز استان تشکیل و متهمان موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

وی افزود: در این پرونده 3 نفر از کارمندان این شهرداری در انجام برخی امور اداری که از وظایف ذاتی شهرداری ها است، اقدام به اخذ مبالغی رشوه از مراجعین نموده اند، که پرداخت کنندگان رشوه نیز احضار و اظهاراتشان اخذ گردید.

رجبی در ادامه بیان داشت: این پرونده در مجموع 6 متهم دارد که اتهامات آنها اخذ و پرداخت رشوه است و پرونده مربوطه پس از احراز اتهامات و تکمیل تحقیقات، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری دو قزوین ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پاسان خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه قرار تعلیق از کار 3 نفر از کارمندان شهرداری مربوطه صادر و به دستگاه اجرایی مربوطه ابلاغ شد و حق حضور در محل کار را نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نه =

دکمه بازگشت به بالا