گزارش اسنپ از بورسیه‌ ۲ قهرمان ورزشی

ریال نیوز : اسنپ در دومین دوره اجرای طرح «مستقیم تا رویا»، در کنار افزایش مبلغ بورسیه به ۴۰۰ میلیون تومان، به طور همزمان دو کاربر راننده بااستعداد خود را بورسیه کرد.

به گزارش ریال نیوز ، در طرح «مستقیم تا رویا» که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و هدف آن حمایت مالی از کاربران راننده‌ مستعد است، دو قهرمان ورزشی ایران یعنی حسین رسولی، دارنده‌ مدال طلای پرتاب دیسک در مسابقات آسیایی هانگژو و مرتضی محبی، عضو تیم والیبال بزرگسالان عقاب نهاجا در مجموع ۸۰۰ میلیون تومان بورسیه شدند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این شرکت با رصد اخبار و دغدغه‌های کاربران راننده و مسافر، به‌طور مداوم، از استعدادهای ویژه‌ برخی از افراد فعال در ناوگان خود در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی مطلع می‌شود؛ استعدادهایی که هر کدام هدفی بزرگ در زندگی شخصی دارند. طرح «مستقیم تا رویا» به دنبال این است که با تخصیص بورسیه‌ به کاربران راننده از آن‌ها در راه رسیدن به اهدافشان حمایت کند.

با بورسیه‌ اسنپ؛ دست به فرمون، تا آرزوت برون!

گسترش فرهنگ درخواست تاکسی اینترنتی از یک سو و فعالیت در ناوگان شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ خدمات حمل‌و‌نقل آنلاین به‌عنوان کار پاره‌وقت، موقتی و اضطراری موجب شده است که مسائل، ظرفیت‌ها و چالش‌های جدیدی به‌ وجود آید. یکی از این موارد، فعالیت استعدادهای مختلف در بازه‌های زمانی خاص و متناسب با وقت آزادشان در تاکسی‌های اینترنتی است.

اسنپ با رصد و شناسایی این استعدادها قصد دارد به فراخور توان و ظرفیت خود از آنها حمایت کند. این استعدادها، با حمایت و فراهم‌ شدن امکانات لازم، می‌توانند افتخارات بزرگی در سطح ملی و جهانی رقم بزنند. طرح «مستقیم تا رویا» در پی ایجاد شرایطی برای کاربران راننده‌ بااستعداد است که بتوانند هرچه سریع‌تر به سمت رویای بزرگ خود حرکت کنند.

اختصاص بورسیه‌ اسنپ به قهرمان رشته‌ پرتاب دیسک

حسین رسولی، قهرمان پرتاب دیسک تیم ملی، نخستین استعداد بورسیه شده اسنپ در سال ۱۴۰۲ است. دارنده‌ مدال طلای هانگژو و متولد ۱۳۷۸ که مسیری طولانی برای افتخارآفرینی‌های بعدی ایران پیش رو دارد، در خصوص فعالیتش در تاکسی‌های اینترنتی می‌گوید: «زمانی که وارد ناوگان اسنپ شدم از نظر اقتصادی بسیار سخت می‌گذشت؛ حتی پول شامپو خریدن هم نداشتم. متاسفانه حمایت‌های حداقلی هم از طرف نهادهای مربوطه وجود نداشت و مربی‌ام مدام یادآوری می‌کرد که فقط به هدف اصلی یعنی طلای بازی‌های آسیایی فکر کن. شرایط زندگی من طوری بود که چاره‌ای جز کار کردن در کنار ورزش نداشتم. یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شرایط من، فعالیت در ناوگان اسنپ بود که وقت آزاد خود را به این کار اختصاص می‌دادم.»

رسولی، با اشاره به طرح بورسیه، ادامه می‌دهد: «خدا را شکر در آن برهه اسنپ کمک زیادی به بهبود شرایط اقتصادی من کرد. روزهای جمعه تا جایی که انرژی و توان داشتم در اسنپ فعالیت می‌کردم و این کار به من کمک کرد تا بتوانم خودم را به مسابقات  برسانم. از مجموعه‌ اسنپ بابت این حمایت تشکر می‌کنم. زمانی هم که بابت بورسیه با من تماس گرفتند خیلی خوشحال شدم و امیدوارم با این طرح دیگر استعدادهای ورزشی و هنری هم بتوانند در مسیر رسیدن به رویاهایشان موفق باشند.»

اختصاص بورسیه‌ اسنپ به قهرمان رشته‌ والیبال

مرتضی محبی، دیگر ورزشکار بورسیه شده‌ اسنپ در سال ۱۴۰۲ است. او که متولد سال ۱۳۸۴ و در حال حاضر عضو تیم عقاب نهاجا در لیگ دسته‌‌ یک کشور است، تاکنون توانسته ۲۱ مدال استانی، منطقه‌ای و کشوری از جمله نایب‌قهرمانی لیگ برتر نوجوانان، قهرمانی مسابقات دانش‌آموزی و قهرمانی لیگ جوانان کشور را به دست آورد.

محبی در خصوص فعالیتش در تاکسی‌های اینترنتی می‌گوید: «شروع فعالیت من در اسنپ با هدف کمک‌خرج پدر بودن آغاز شد. با دنبال‌ کردن حرفه‌ای‌تر ورزش و بالا رفتن مخارج شخصی، فعالیت در اسنپ یکی از معدود راه‌های سازگار با شرایط یک ورزشکار محسوب می‌شود. برای یک ورزشکار هیچ‌چیز مهم‌تر از تمرکز روی ورزش نیست.»

او در پایان سخنان خود می‌افزاید: «با اطلاع از بورسیه‌ اسنپ، رسیدن به رویای بلندمدتم یعنی پوشیدن لباس ایران در مسابقات ۲۰۲۸ آمریکا بسیار برایم دست‌یافتنی‌تر از قبل شده است. انگار برای نخستین‌بار در زندگی‌ام احساس می‌کنم کمی از فشار اقتصادی روی شانه‌هایم کم شده و می‌توانم با تمرکز بیشتری برای رسیدن به آرزوهایم تلاش کنم.»

قهرمان شما رسید!

حسین رسولی و مرتضی محبی، دو قهرمان فعال در رشته‌های پرتاب دیسک و والیبال، منتخبان این دوره بورسیه اسنپ هستند. در دوره قبل (سال ۱۴۰۰)،  امیرمحمد بیات، دارنده مدال برنز وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات جهانی روسیه ۲۰۲۱ بورسیه اسنپ شده بود. 

اسنپ ابراز امیدواری کرده است که همچون این سه استعداد ورزشی، کاربران راننده نخبه و مستعد کشور در زمینه‌های مختلف از حمایت‌های لازم برای رسیدن به رویاهایشان برخوردار شوند.

این شرکت در تلاش است تا با رصد و پایش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی افراد مستعد ناوگان خود (خودرو، باکس، پیک اسنپ‌فود، وانت و …) را شناسایی و در طرح «مستقیم تا رویا» از این استعدادهای ورزشی، هنری، علمی و فرهنگی حمایت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعدادهای بورسیه شده به اینجا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا