مرکز ارتباط با مشتریان ” هوده کارت ” راه افتاد

ریال نیوز : با دستور فرشید مولاپور مدیرعامل شرکت هوده، مرکز تخصصی ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت هوده با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر، تسریع و تسهیل در امور مربوط به پشتیبانی کارت اعم از امور مالی، فعال/غیرفعالی کارت‌های اعتباری، میزان اعتبار، سوالات مربوط به پذیرندگان و فروشگاه‌های طرف قرارداد و … راه اندازی شد.  

به گزارش ریال نیوز ، مولاپور با اظهار امیدواری نسبت به این که با همکاری و تلاش های این واحد و با انگیزه ای دوچندان پرسنل، این شرکت در کسب جایگاه مطلوبتر در ارائه خدمات گام بر می داردوی گفت: در صورتی که کارشناسان این مرکز تشخیص دهند موضوع در درجه اهمیت بالاتری است، موارد را با کارشناسان فنی شرکت هوده در میان گذاشته و پاسخ را به اطلاع آنها خواهند رساند.

کلیه مشتریان هوده کارت می‌توانند برای هر گونه سوال در ساعات اعلام شده با شماره تلفن ۸۵۳۳۳-۰۲۱ داخلی ۲ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند و از راهنمای کارشناسان این مرکز استفاده کنند.

گفتنی است: این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب (حتی روزهای تعطیل) آماده پاسخگویی به سوالات دارندگان و پذیرندگان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا