دیدار استاندار قزوین با شورای مرکزی دیدبان شفافیت

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: در اجرای عدالت و مقابله با فساد نباید نگاه حزبی و جناحی وجود داشته باشد و در هرجایی که به عدالت خدشه وارد شد، باید ورود کرد.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز شنبه در دیدار با شورای مرکزی سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت استان قزوین اظهار داشت: یکی از اصلی ترین روش‌ها برای مقابله با فساد و زمینه سازی برای برقراری عدالت و رسیدن به آرمان‌ها در وهله نخست انتخاب افراد مبتنی بر تعهد، تخصص و دلسوزی است.

اعلایی گفت: مجموعه مدیریتی استان تلاش می‌کند که با انتصاب افراد دلسوز، متعهد، متخصص و با دانش از هرگونه فساد در استان پیشگیری کند.

استاندار قزوین با اشاره به اقدامات استان در روند شفافیت تصمیمات اضافه کرد: تمامی مصوبات کمیسیون ماده ۵ که یکی از پرمسئله ترین کمیسیون‌های کشور به حساب می آید به صورت شفاف در دسترس مردم قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که در جلساتی که جنبه محرمانه نداشته باشد تأکید کرده‌ایم خبرنگاران و صداوسیما حضور داشته باشند، اظهار داشت: به طور مثال جلسه تنظیم بازار استان تا قبل از دوره جدید بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شد ولی تأکید کردیم حتما خبرنگاران و صدا و سیما در جلسه حضور داشته‌ باشند و از تصمیمات این جلسه مطلع شوند.

وی افزود: در حوزه پیشگیری و مقابله با فساد یک سری اقدامات در دستور کار استان قرار دارد که بخش عمده آن به تعاملات دستگاه های نظارتی بر می گردد و سعی می شود این دستگاه ها به جای موازی کاری و ورود سطحی به موضوعات ورود عمقی تری داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا