بانک سپه در بیرجند واحد مستقل ارزی زد

ریال نیوز : بانک سپه برای کمک به تسهیل انجام امور بانکی فعالان اقتصاد به‌ویژه تجار و بازرگانان خراسان جنوبی واحد مستقل ارزی استان را در شهر بیرجند راه اندازی کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیر شعب منطقه خراسان جنوبی ضمن اعلام خبر فوق، افزود: این استان تاکنون فاقد واحد ارزی مستقل بوده است و ما امیدواریم با راه‌اندازی این واحد، شاهد رشد فعالیت فعالان اقتصادی باشیم.

حسین محمدپور با اشاره به مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان، تصریح کرد: این واحد ارزی به‌صورت مستقل آماده ارائه خدمات ارزی نظیر گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی، صدور حواله‌های ارزی، ضمانت‌نامه گمرکی، خدمات بخش بازرگانی، صدور تمکن مالی و خریدوفروش ارز تجار و فعالان اقتصادی استان است.

وی خاطرنشان کرد: به‌واسطه وجود واحد مستقل ارزی، فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های مربوط نظیر سامانه توانیران و سامانه جامع تجارت نسبت به شناسایی و ثبت سفارش های واردات اقدام کنند و پس‌ از آن تمام امور مربوط به تأمین ارز با نرخ‌های مصوب و پایین‌ترین کارمزد را در داخل استان به‌صورت حضوری و در کوتاه‌ترین زمان پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا