قدردانی رئیسی از حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ریال نیوز : رئیس جمهور با قدردانی از حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران همچون همیشه با حضور معنادار خود، محاسبات دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش ریال نیوز ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از برگزاری پرشور مراسم جشن سالروز چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از حضور معنادار مردم اظهار داشت: هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‏‌کند. از خداوند مهربان می‏‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمائید.

متن کامل اطلاعیه رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آزاده و شریف ایران اسلامی

حماسه‌‏آفرینی و حضور آگاهانه شما مردم بصیر ایران در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین طلیعه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر وفاداری، وحدت و میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

این حضور معنادار و باشکوه، در شرایطی رقم خورد که از ماه‏‌ها پیش ایران‌ستیزان و بدخواهان این ملت، با بسیج همه امکانات تبلیغی و رسانه‌ای خود و با استفاده از شیوه‌های گوناگون جنگ روانی و شبهه‌‏افکنی، در پی یأس‌‏آفرینی و دلسرد کردن مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب و کم‌‏اهمیت جلوه دادن نقاط قوت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بودند، اما شما همچون همیشه با حضور و پاسخ معنادار خود، تلاش‏‌ها و محاسبات آنان را نقش بر آب کردید و نشان دادید که امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتوانه مردمی، استوارتر از همیشه مسیر روشن، تابناک و پرافتخار خود را ادامه می‌‏دهد.

این نمایش وحدت و همدلی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تجلی یافت، نشانۀ روشنی از زمان‌‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یک بار دیگر با احساس مسئولیت قانونی در تعیین سرنوشت آینده نقش فعال ایفا کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی خود را رقم بزند.

با درود به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، در این زمانه حساس و سرنوشت‌ساز، حرکت حماسی و شورانگیز شما را می‌ستایم و بر خود لازم می‌دانم از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع و علمای بزرگوار و همراهی اندیشمندان و دلسوزان این نظام و مردم که همواره تکیه‌گاه محکم و کانونی برای اتحاد ملت شریف ایران هستند، سپاسگزاری کنم.

همچنین از همه اقشار جامعه و تشکل‏‌ها و احزاب سیاسی کشور که امسال نیز در راهپیمایی یوم‏الله ۲۲ بهمن با اتحاد و همبستگی مستحکم خود نشان دادند، انقلاب متعلق به همه آحاد این مرز و بوم است و موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم. هر چند این حضور متعهدانه برای بزرگداشت ارزش‌های الهی بوده و در نزد خداوند مأجور خواهد بود، اما بار مسئولیت کارگزاران نظام را برای پیشرفت و اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم مضاعف می‏‌کند. از خداوند مهربان می‏‌خواهم، توفیق پاسخگویی این همه لطف و کرامت ملت بزرگوار ایران اسلامی را عنایت فرمائید.

در پایان از پیشگاه خداوند سبحان سربلندی، سعادت و عزت روزافزون ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران را در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع و روشنگر انقلاب اسلامی مسألت دارم .

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا