برگزاری اولین فستیوال محصولات ایرانی در عمان

ریال نیوز : عضو اتاق بازرگانی ایران گفت : برندهای معتبر ایرانی در اولین فستیوال و نمایشگاه بزرگ عرضه محصولات ایرانی در کشور عمان به صورت گسترده شرکت می کنند.

به گزارش ریال نیوز ، دکتر ناصرالدین اسلامی فرد گفت: اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در کشور عمان ، با حمایت اتاق بازرگانی ایران ، اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان ، وزارت گردشگری و صنایع دستی برگزار می گردد.

رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان تصریح کرد : این رویداد مهم، از دوم اسفندماه سال جاری ، به مدت ده روز در محل نمایشگاه بین المللی عمان برگزار می شود و شرکتهای صنایع غذایی، صنایع دستی و تولیدی می توانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

رئیس برگزاری اولین نمایشگاه فروش محصولات ایرانی در عمان،زمان برگزاری این نمایشگاه را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: همزمانی این رویداد با ایام خرید مردم عمان به مناسبت ماه رمضان، همزمانی با نمایشگاه کتاب عمان و حضور مقامات عمانی و تجار از کشورهای عضو GCC از جمله مزایای مهم این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد : محصولات برندهای معتبری از جمله : گوشتیران ، چی توز، فرمند ،هانی، یک و یک ، بهروز ، چاشنی،سبلان،تحفه،شاهسوند،برتر،بهار، اویلا، لادن، آرزومان،گلستان، سه نان، پردیس، یاس، تک ماکارون ، ورینا ، دامستوس ، تبرک، پگاه، روژین،دنت،
تکدانه ، اویلا ، بادوک ، حریر ، سمیه ، شکلی ، دامداران ، تنو و … در این نمایشگاه حضور دارند.

اسلامی فرد در گفت‌وگو با عمان خبر افزود : شرکت‌های دانش بنیان، برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند از یک میلیارد تومان تسهیلات اعطایی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا