بیمه نامه دوچرخه‌سواران در بیمه ملت رونمایی شد

ریال نیوز : بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث، محصول نوآورانه و انحصاری بیمه ملت رونمایی شد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم رونمایی از محصول نوآورانه و جدید این شرکت، بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث با نام تجاری «راه سبز ملت» ، با حضور رسول هاشم کندی اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران، علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل و محمدتقی چراغی و مهدی کشاورز بهادری از اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران بیمه ملت برگزار شد.

علیرضا یزدان دوست در این مراسم با اشاره به این که بیمه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث، محصول نوآورانه و انحصاری بیمه ملت است، گفت: تولید یک محصول جدید در صنعت بیمه نیازمند تلاش و همکاری مستمر واحد های داخلی شرکت با بیمه مرکزی است و گاهی اخذ یک مجوز محصول جدید طبق دستورالعمل نهاد ناظر، مشمول زمان زیادی می‌شود و وقتی مجوز آن محصول صادر شد، بدون شک مجموعه یک شرکت از ثمره کار تیمی به‌عمل آمده، بهره مند خواهد شد.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: امیدواریم با مساعدت فدراسیون دوچرخه‌سواری و بهره‌گیری از امکاناتی که این فدراسیون در کشور دارد، این محصول بیمه‌ای، در میان دوچرخه‌سواران حرفه‌ای و آماتور جای خود را پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بیمه ملت در حوزه مسئولیت اجتماعی، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد این محصول جدید بیمه‌ای را با یک حق بیمه کاملا اقتصادی عرضه کنیم و امید است با پوشش‌های متنوعی که دارد، مورد استقبال آحاد مردم که از دوچرخه استفاده می‌کنند، واقع شود.

تقدیر رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از بیمه ملت

همچنین در این مراسم، رسول هاشم‌کندی اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با قدردانی از نگاه مثبت بیمه ملت به ورزش دوچرخه‌سواری، گفت: دوچرخه‌سواری، رابطه نزدیکی با سلامت و پویایی جامعه دارد. هر کدام از رشته‌های دوچرخه‌سواری، فرصتی برای بخش صنعت بیمه است و نگاه بیمه ملت به ورزش دوچرخه‌سواری و طراحی یک محصول ویژه برای دوچرخه‌سواران، اتفاق خوبی است که امیدوارم منشاء ارتباط‌های بیشتر در بخش قهرمانی نیز باشد.

وی افزود: امیدوارم این بیمه‌نامه سرآغاز اتفاقات خوبی برای همکاری صنعت بیمه و جامعه دوچرخه‌سواری در بخش همگانی و حرفه‌ای باشد. ما نیز با توجه به ارتباطی که فدراسیون با استان‌های کشور دارد، می‌توانیم این محصول را به خوبی به جامعه معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: دوچرخه‌سواری در کنار رابطه با بخش صنعت بیمه، رابطه مستقیمی نیز با بخش‌های مختلف گردشگری و شهری دارد و نگاه مثبت بیمه ملت، می‌تواند سرآغاز شکل‌گیری یک نگاه جدی به حوزه دوچرخه‌سواری در میان سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر باشد.

برگ زرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی بیمه ملت

امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز با اشاره به آلودگی این روزهای هوای شهر تهران و شهرهای بزرگ در کشور گفت: رونمایی این بیمه‌نامه، مصادف با روزهای آلودگی پایتخت است و موجب شده بیشتر به ضررهای جدی استفاده از سوخت‌های فسیلی توجه کنیم. استفاده از دوچرخه می‌تواند در این فضای امروز تهران و شهرهای بزرگ کشور راهگشا باشد و تقاضای بازار در رابطه با ارائه محصول جدید متناسب با نیاز جامعه موجب شد تا این قدم بزرگ برای ایجاد بیمه‌نامه نوین برداشته شود. این بیمه می‌تواند مورد استفاده دوچرخه‌سواران حرفه‌ای و همه مردم قرار بگیرد.

مجید حسن‌پور مدیر بیمه‌های مسئولیت و طرح‌های خاص بیمه ملت نیز در این مراسم با بیان توضیحاتی درباره بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث، گفت: طراحی این بیمه‌نامه، بر اساس قوانین کشور به ویژه قانون مسئولیت مدنی صورت گرفته است.

وی در معرفی این محصول ابراز داشت: دوچرخه به عنوان یک ابزار قدرتمند در دیدگاه‌های کلان توسعه شهری نسبت به سایر وسایل حمل و نقل دارای اولویت است و استفاده از دوچرخه تمام شاخص های سلامتی، ورزش، تفریح و کاهش هزینه را به صورت یکجا به عنوان یک وسیله نقلیه در اختیار دارد و حتما چنین وسیله نقلیه‌ای به زودی در فرهنگ جامعه نهادینه خواهد شد و در طراحی بیمه نامه مسئولیت مدنی دوچرخه سواران در قبال اشخاص ثالث نیز به این موضوع توجه جدی شده است و در این مسیر با همکاری مدیریت های طرح و توسعه، ریسک و بازاریابی، مطالعات، تحقیقات و امکان سنجی بسیار جامعی صورت پذیرفت.

در پایان این مراسم، اولین بیمه‌نامه‌های مسئولیت مدنی دوچرخه سواران در قبال اشخاص ثالث برای فاطمه هداوند، مائده نظری، محمد گنج خانلو و محمد درزی رامندی از اعضای تیم ملی دوچرخه سواری بانوان و آقایان و تعدادی از کارکنان دوچرخه سوار شرکت بیمه ملت، صادر و اهدا شد.

گفتنی است؛ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به شرکت بیمه ملت ضمن تایید انحصاری بودن محصول ارائه شده و همچنین تایید نرخ‌نامه، اجرای این بیمه‌نامه را بلامانع اعلام کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =

دکمه بازگشت به بالا