ظرفیت‌های بی نظیر قزوین در حوزه کشاورزی

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: استان قزوین در کشاورزی دارای ظرفیت های بی‌نظیر است و مجموعه مدیریتی استان به دنبال اثرگذاری دانش در کشاورزی است.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی روز شنبه در نخستین جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان قزوین اظهار داشت: تعامل جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری برای بهره مندی بیشتر از شرکت های دانش بنیان باید افزایش پیدا کند چراکه استان قزوین در کشاورزی دارای ظرفیت های بی‌نظیر است و باید دانش به کمک آن بیاید.

وی افزود: البته در این زمینه اقداماتی مانند راه‌اندازی بازار آب که یک اقدام دانش بنیان است در حال انجام می باشد و با تحقق آن می توان شاهد شکوفایی عرصه های کشاورزی استان شد.

اعلایی گفت: فعالین و دانشمندان بخش کشاورزی در ابعاد ملی باید شناسایی و در پروژه های دانش بنیان حوزه کشاورزی استان قزوین جذب شوند چراکه در دانشگاه های استان رشته کشاورزی رونق خاصی ندارد و باید از ظرفیت های ملی از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران که دانشکده کشاورزی آن در نزدیکی قزوین است، استفاده کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان به دنبال اثرگذاری دانش در کشاورزی است و باید تمامی اقدامات در استان منجر به این خروجی شود تا کشاورزی استان دانش بنیان و ارزش افزوده آن بالا برود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: برای تحقق شعار سال پارک علم و فناوری وظایف دستگاه ها را احصاء و امکاناتی که باید به خدمت بگیرند را به دستگاه ها اعلام کنند و دستگاه ها هم در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

دکمه بازگشت به بالا