اجرای پویش‌های سلامت و جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد در مدارس کشور

ریال نیوز : پویش‌های سلامت و جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در مدارس کشور اجرا می‌شود.

به گزارش ریال نیوز ، محمدرضا دهقان، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد از اجرای پویش‌های سلامت و جمعیت این بنیاد در مدارس خبر داد و گفت: اجرای پویش‌های غربالگری اسکلتی و حرکتی، شنوایی‌سنجی و کاشت حلزون شنوایی، بینایی‌سنجی و تامین کمک هزینه خرید عینک و پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس کشور در دستور کار است.

دهقان ادامه داد: همچنین پویش‌های جمعیت بنیاد ۱۵ خرداد با هدف آگاهی‌رسانی به دانش‌آموزان درباره اهمیت جوانی جمعیت و در قالب برگزاری رویدادهای فرهنگی و فراخوان برای ساخت تولیدات چندرسانه‌ای مختلف مانند فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن و سایر محصولات هنری و فرهنگی در مدارس اجرا می‌شود. معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ادامه داد: رصد و پایش مدارس بنیاد ۱۵ خرداد برای اجرای پویش‌های سلامت و جمعیت در حال انجام است و بنیاد ۱۵ خرداد برای اجرایی کردن این پویش‌ها در مدارس سراسر کشور و به ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار آماده می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای ارتقای سلامت کودکان محروم و در قالب برنامه پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان، خود را برای توزیع آزمایشی ۵۰ هزار بسته آموزشی میان دانش‌آموزان مقطع دوم دبستان مدارس حاشیه شهر تهران آماده کرده است.

دهقان با تاکید بر این‌که این بسته‌ها آموزش‌های لازم را جهت پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان با روش‌های جذاب ارائه می‌دهند، عنوان کرد: این بسته‌های آموزشی برای سه گروه مخاطب دانش‌آموزان، والدین و معلمان طراحی شده است و به زودی در تمامی مدارس ابتدایی کشور نیز توزیع خواهند شد.

به گفته معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد، این بنیاد سال گذشته و در قالب پویش های ملی «مثبت حرکت ۱ و ۲» تعداد ۱۰ هزار دستگاه انواع ویلچر، عصا، واکر و تشک مواج را به کودکان و نوجوانان و سایر جوامع هدف بنیاد در سراسر کشور اهدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا