استیضاح شهردار اراک منتفی شد

ریال نیوز : رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: موضوع استیضاح از دستور کار شورا خارج شده است.

به گزارش ریال نیوز ، پیمان عین القضاتی عصر دوشنبه در نشست صحن رسمی شورای اسلامی در رابطه با موضوع استیضاح شهردار با قرائت متن نامه سوالات ۹ عضو شورا از شهردار اراک اظهار داشت: جلسات و گفتگوهایی حتی در حد تعیین سرپرستی انجام و گزینه‌هایی معرفی و بررسی شدند اما اینکه روی کدام گزینه به اجماع برسند محل بحث بود.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: در این بین پاسخ‌های شهردار واصل شد و در نهایت جمعی از اعضا طی نامه‌ای اعلام کردند از پاسخ‌ها قانع شدند و برخی اعلام کردند با توجه به ایام پایانی سال و مسائل و مشکلاتی که برای شهر ایجاد خواهد شد موضوع به بعد عید منتقل شود تا بررسی‌های دقیق‌تری داشته باشیم.

وی افزود: مطرح شدن استیضاح سیستم شهرداری را به حرکت وا داشت و می‌بینیم در روزهای اخیر همه پروژه‌ها سه شیفته شده و مردم این تحرک را می‌بینند لذا اگر می‌توانستیم هر هفته استیضاح می‌کردیم.

وی ادامه داد: آنچه ما را به طرح سوال وا داشت ماندن ۷۰۰ میلیارد تومان پول نقد در شهرداری است که روز به روز شاهد کاهش ارزش آن هستیم.

عین القضاتی همچنین در رابطه با مباحث مطرح شده پیرامون حقوق شهردار نیز گفت: از ابتدای دوره نامه‌ای از بازرسی کل استان آمد که با توجه به شاغل بودن شهردار در بخش خصوصی امکان پرداخت حقوق از طریق مأمور شدن از کارخانه آلومینیوم وجود ندارد و این مسئله ربطی به شورا نداشت و تلاش شد که موضوع حل شود اما نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا