بازار تهران،‌ یکه‌تاز قیمت املاک تجاری پایتخت

به گزارش ریال نیوز، برخلاف تصور عموم مردم که به دلیل شیوع کرونا و رکود انواع بازارها، قیمت املاک تجاری کاهش یافته، باید گفت خیر در اصل این ماجرا صحت ندارد و هنوز هم قیمت تجاری ها در برابر مسکونی ها بسیار بالا محسوب می شود. 

محله محمودیه را باید یکی از گران‌ترین محدوده ها برای املاک تجاری به شمار آورد زیرا قیمت هر متر ملک تجاری در آن برابر با 350میلیون تومان است. بررسی ها نشان می دهد برای خرید یک مغازه 46متری در محمودیه باید 16 میلیارد و 100میلیون تومان هزینه کنید.

رتبه سوم گران‌ترین محدوده در بزرگراه رسالت واقع شده که هر متر تجاری در این محدوده 342.860میلیون تومان قیمت گذاری شده که یک ملک 70 متری با قیمت 24 میلیارد تومان به فروش می رسد.

در فرشته نیز خرید 250متر تجاری با قیمت هر متر 336 میلیون در نهایت 84 میلیارد تومان خرج روی دستتان می گذارد.

رتبه بعدی گران‌ترین محدوده قیمتی املاک تجاری مربوط به مجتمع تجاری کوروش در اتوبان ستاری است که برای خرید 33متر تجاری باید 10.5میلیارد تومان هزینه کنید که به عبارت بهتر هر متر 318 میلیون و  180 هزار تومان.

محدوده جمهوری و حافظ را باید یکی دیگر از گران‌ترین محدوده های املاک تجاری به شمار آورد به طوری که یک ملک 17متری (سرقفلی) را 5میلیارد تومان آگهی کرده ‌اند که قیمت هر متر آن 294میلیون و 120 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در سایر محلات و مناطق شهر می توان املاک تجاری را از حدود 57 میلیون تا بیش از 300میلیون تومان خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا