جام جهانی قطر رویداد خوبی برای مردم منطقه است

ریال نیوز : مشاور رييس جمهور و دبيرشورايعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و‌ ویژه اقتصادی، از آمادگی مناطق آزاد کیش و قشم برای ارائه خدمات ویژه در ایام جام جهانی قطر خبر داد.

به گزارش ریال نیوز، سعید محمد در حاشیه سفر هیئت قطری به منطقه آزاد کیش و در گفتگوی زنده با شبکه تلویزیونی العالم، رويداد جام جهانی 2022 قطر را اتفاق خوب براي مردم منطقه دانست و افزود: اگر به درستی برنامه ريزی كنيم همه مردم از اين واقعه بزرگ ورزشي نفع خواهند برند.

وی افزود: باتوجه به روابط خوبي كه بين كشور ايران و قطر وجود دارد و در سفر اخير آيت الله رئيسی رياست محترم جمهور به این کشور و‌ ملاقات با مقامات قطری، مقرر گرديد از ظرفيت هاي ايران در جام جهاني قطر استفاده شود به همين منظور هماهنگي لازم براي بازديد وزير حمل و نقل قطر به جزيره كيش انجام شد.

مشاور رییس جمهور به موضوعات مطرح شده در اين ديدار اشاره کرد و‌ گفت:  استفاده از ظرفیت هاي موجود در مناطق آزاد كيش و قشم براي پذيرايي از مسافرين و هواداران فوتبال در جام جهاني، همچنين براي تمرين تيم هاي حاضر در این رویداد ورزشی از جمله موارد مورد بحث در این دیدار بود.

سعید محمد اظهارداشت: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته زيرساخت هاي خوبي در جزيره كيش ايجاد شده كه شامل 5 زمين فوتبال، 2 سالن بدنسازي، هتل های 5 ستاره است، همچنين براي ورود مسافرين هم از طريق دريايي و هم هوايي ظرفيت هاي خوبي فراهم شده است. 

وی ادامه داد: ترمينال جديدي در فرودگاه در حال ساخت است، در بندر هم یک ترمينال مسافري در دست بهره برداري است. تقريبا مي توان گفت آمادگي داريم همه ظرفيت هاي موجود در جزيره قشم و كيش را در اختيار اين رويداد جهاني قرار دهيم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی افزود: باتوجه به تشابه آب و هوایی قطر با ایران و ارزان بودن كشور، می توانیم از این ظرفیت برای تيم هايي كه نياز به تمرين در زمين هاي ما را داشته باشند بهره برداری کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا