دعوت شهردار قزوین به نمایشگاه اکسپو چین

ریال نیوز : شهردار هایکو خواهرخوانده‌ چینی شهر قزوین طی مکاتبه‌ای با دکتر مهدی صباغی شهردار قزوین از کهن شهر تاریخی قزوین جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی اکسپو دعوت کرد.

به گزارش ریال نیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین ، شهردار هایکو خواهرخوانده‌ چینی در این مکاتبه خواستار تعاملات بیشتر شهر قزوین با شهر هایکو در بخش‌های مختلف از جمله تجارت و فرهنگ در راستای تقویت بخش گردشگری، روابط دوستانه و افزایش درک متقابل و دوستی بیشتر بین این دو شهر شده است.

خواهرخوانده‌ چینی شهر قزوین در نمایشگاه بین المللی اکسپو غرفه‌ای را برای خواهرخوانده‌ها تدارک دیده است تا به معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، تاریخی و فرهنگی خود و… در این نمایشگاه بپردازند.
 

دکتر صباغی شهردار قزوین نیز ضمن تبریک سال نو چینی به شهردار هایکو خواهرخوانده‌ چینیِ شهر قزوین، از وی دعوت کرد تا ضمن بازدید از کهن شهر تاریخی و فرهنگی قزوین، از نزدیک با فرصت‌های بی نظیر این شهر آشنا شود.
 
مهدی صباغی اظهار امیدواری کرد در سال جدید روابط جامع راهبردی میان دو شهر قزوین و هایکو در سایه تلاشها و مساعدت‌ها و توجهات مقامات و مسئولین قزوین و هایکو واقعیت عینی یافته و بیش از پیش شاهد گسترش و تقویت روابط دو شهر متمدن آسیایی در همه زمینه‌های دوجانبه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا