انتخابات 1400نقطه عطف فرهنگسازی فضای انتخابات

به گزارش ریال نیوز؛ دکتر عنبری، فرمانده قرارگاه جنگ نرم ثائر ،‌ انتخابات ۱۴۰۰ را بسیار حساس و سرنوشت ساز دانست و خاطر نشان کرد: این انتخابات اولین تجربه متفاوت با وضعیت نامناسب کرونایی و نقطه عطفی برای تبیین وفرهنگ سازی فضای انتخابات در جهت بصیرت و آگاهی است.
وی افزود: انتخابات 1400وضعیتی متفاوت دارد به طوری که افراد زیادی را غافلگیر خواهد کرد و قطعا معاندین هم به دنبال ایجاد فتنه های دیگر خواهند بود که شناسایی آن نیاز به بصیرت دارد
عنبری ادامه داد: دنیای مجازی با استفاده از رسانه ملتهب (تهاجم فرهنگی و تولید محتوای هجو) منبع اساسی و تغذیه فکری عموم و مخصوصا قشر جوان است و با به کارگیری جریان سازی سازماندهی شده سعی در تحریف حقایق دارد؛ فضایی که براساس بررسی و پژوهش محققان بیش از۶۰ درصد خلاف قانون اساسی و مفاهیم کذب را اشاعه می دهد.
فرمانده قرارگاه جنگ نرم ثائر با تاکید بر این که عمده دغدغه انقلابیون و دلسوزان، مشارکت حداکثری در انتخابات است،‌توضیح داد: داشتن صلاحیت ها، شایستگی ها و معیارها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، روستا وعشایراز اساسی‌ترین مطالبات مردم در اداره و مدیریت کار آمد و حل مشکلات معیشتی کشور است. بنابراین نباید این مهم را نادیده گرفت که امروز تفکرات صهیونیستی و ضدانقلاب با قدرتی چند برابر گذشته در جبهه های جنگ نرم فضای ذهنی عموم و خواص را مخدوش کرده و تمرکز را از انتخاب صحیح خارج و افراد را به دو پرتگاه خطرناک عدم حضور در انتخابات و فاصله از شاخص های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری می کشاند.
عنبری با بیان این که بصیرت به این معناست که انسان در شناخت راه درست دچار اشتباه نشود و صبر هم یعنی استقامت و پافشاری در پیمودن صراط مستقیم،‌خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری لازمه حفظ این دو خصوصیت مهم را وجود «جریان تواصی» در جامعه برشمردند و گفتند اگر زنجیره توصیه به صبر و حق در میان مردم برقرار باشد، احساس نا امیدی، تنهایی و ضعفِ اراده در جامعه به‌وجود نمی‌آید و جرأت اقدام نیز از بین نخواهد رفت.
به گفته وی از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم، از بین بردن زنجیره تواصی است که بسیار خطرناک است و جوانان به‌عنوان افسران جنگ نرم نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد. عنبری بیان کرد: رهبر انقلاب وارونه‌نمایی حقایق را یکی دیگر از شگردهای دشمن در جنگ نرم می دانند و در این جنگ نرم، جوانان باید با استفاده از فرصت فضای مجازی، در جامعه امیدآفرینی و توصیه به ایستادگی و بصیرت کنند. همچنین به گفته رهبری انقلاب، دولت جوان حزب اللهی و جهادی می تواند یکی از شاخص های مهم در مقابله با جنگ نرم باشد دولتی که با اتکا به آن می توانیم مقابل مهندسی انتخابات با ابزار فضای مجازی بایستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا