واکنش رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین به برکناری مدیران

ریال نیوز : رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان با اشاره به اینکه جابجایی مدیران در قزوین نشان از پویایی، کارآمدی و دلسوزی مسئولان استان دارد، افزود: نباید مدیران استان دچار روزمرگی شده و حاشیه امن داشته باشند.

به گزارش ریال نیوز ، حجت‌الاسلام علی عباسی با اشاره به برکناری مدیران بی‌انگیزه و ناکارآمد در استان قزوین اظهار کرد: تغییرات و جابجایی مدیران امری طبیعی است و نباید مدیران استان دچار روزمرگی شده و حاشیه امن داشته باشند.

وی گفت: نقاط ضعف و قوت مدیران و کارکنان در مرحله اجرا و خدمت ظهور و بروز پیدا می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قزوین بیان کرد: جابجایی و انتصاب مدیران با هدف بهبود روند مدیریتی در استان قزوین انجام می‌شود و نباید برخی‌ها آن را طور دیگری برای مردم معنا کنند.

وی ادامه داد: اگر مدیران ضعیف برکنار نشوند بدون شک مردم تصویر خوبی از مسئولین نخواهند داشت و نباید اجازه داد مدیران ناکارآمد حاشیه امن داشته باشند.

حجت‌الاسلام عباسی عنوان کرد: از سوی دیگر وقتی انسان در فضای مدیریتی نباشد طبیعتاً قضاوت مطابق با واقعیت نخواهد داشت و وقتی علت جابجایی مدیران را نمی‌دانیم نباید اظهار نظری کنیم.

وی تصریح کرد: جابجایی مدیران در قزوین نشان از پویایی، کارآمدی و دلسوزی مسئولان استان دارد و نباید با قضاوت ناعادلانه فضا را مسموم کنیم.

رئیس شورای وحدت قزوین ادامه داد: برخی تلاش دارند وانمود کنند که شکاف عمیقی بین جریانات سیاسی و نیروهای انقلاب استان وجود دارد در حالی که این موضوع صحت ندارد و تنها شاهد اختلاف سلیقه هستیم و این هم امری طبیعی است.

وی بیان کرد: بدون شک اختلاف در عقیده و مبانی وجود ندارد و همه جریان‌های انقلاب به دنبال خدمت به مردم هستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان قزوین در پایان با تاکید بر اینکه روند مدیریتی استان قزوین را رضایت‌بخش ارزیابی می‌کند، افزود: مدیران باید کارایی و توانایی رفع مشکلات را داشته باشند و ضمن مردم‌داری نباید خودشان را پشت میزها پنهان کرده و همواره باید به دنبال تحول و نوآوری باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا