افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای مشاغل خرد و خانگی

ریال نیوز : اولین فروشگاه زنجیره ای کالاهای خرد و خانگی با نام تجاری دایبان ” همزمان با عید سعید غدیر افتتاح می‌شود.

به گزارش ریال نیوز به نقل از دفتر خدمات عمومی ( اصناف و بازرگانان ) ، فاطمه ثمرقندی با اعلام این خبر گفت : مجری این طرح گروه توسعه کسب و کارو تجارت طوران به عنوان بخش خصوصی است که با هدف ایجاد بازار برای مشاغل خرد ، خانگی و کارگاهی و ساماندهی و حمایت از تولید کنندگان این گروه کالایی خواهد بود.

وی افزود : بر اساس مطالعات انجام شده و گسترش فضای مجازی و تمایل مردم برای خرید الکترو نیکی سامانه ای برای این طرح برنامه ریزی شده است .

وی با بیان این‌که این مینی هایپرها با هدف دسترسی آسان به مراکز توزیع در محل نانوایی ها ایجاد می شود اظهار داشت : این مهم علاوه بر دسترسی آسان برای متقاضیان باعث افزایش سطح درآمدی نانوایان نیز خواهد شد.

به گفته ثمرقندی اولین نمونه بصورت پایلوت در محل نانوایی انصاری در منطقه ستاری ایجاد شده و پس از گذراندن مراحل آزمایشی توسعه خواهد یافت .

وی افزود : فروشگاه های یاد شده با نام تجاری« دایبان » نامی اصیل و ایرانی و به معنی « روز و شب » است . این مجموعه تحت عنوان (همسایه ها ) از اواخر سال گذشته پایه ریزی شده و در حال حاضر این اقدام بعنوان یکی از طرح های پروژه (۳۶۵ ) بوده که در حال برنامه ریزی عملیاتی هستیم . پروژه (۳۶۵) با شعار یک قرن در یک سال و با مضمون ساماندهی ۳۶۵ هزار شغل خانگی ، خرد و کارگاهی پایه ریزی شده است و هدف اصلی این طرح بازار سازی و هدفمند سازی زنجیره تولید و ارزش محصولات یاد شده خواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا