برگزاری اولین رویداد تحلیل جامع بازار خرده فروشی ایران

ریال نیوز : اولین رویداد جامع تحلیل ۳۶۰درجه بازار و جایزه‌سال خرده‌فروشی ایران (صنعت FMCG) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش ریال نیوز ، این رویداد متفاوت به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران و مجموعه دانش‌بنیان سلام بازار و با مشارکت جمعی از تشکل‌های مرتبط و برندهای معتبر با هدف افزایش آگاهی مدیران و ذی‌نفعان این صنعت از آخرین وضعیت بازار برگزار خواهد شد.

گزارش‌ها و داده‌هایی که با استفاده از بهترین پلتفرم‌های بازار تهیه و دقیق‌ترین و معتبر‌ترین اطلاعات و تحلیل‌های بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران را در بر دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین گزارش‌های از وضعیت بازار آنلاین و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای بعنوان مکمل ارائه خواهد شد تا دیدی ۳۶۰درجه نسبت به بازار ارائه شود.

رونمایی از کتاب سال بازار خرده‌فروشی از دیگر اتفاقات مهم این رویداد خواهد بود که حتما این نسخه از کتاب برای کلیه فعالان و ذی‌نفعان صنعت و بازار کالاهای سوپرمارکتی جذاب و مفید خواهد بود.

از سایر برنامه‌های این رویداد می‌توان به برگزاری پنل‌ تخصصی با حضور بزرگان این صنعت، تجلیل از برندهای موفق در سال ۱۴۰۲، ارائه اطلاعات بروز بازار و نمایشگاه جنبی جذاب اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا