اولین همایش تحلیل جامع ۳۶۰درجه بازار خردهفروشی ایران برگزار شد

ریال نیوز : اولین رویداد تحلیل جامع ۳۶۰درجه بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران (صنعت FMCG) در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران برگزار شد.
به گزارش ریال نیوز ، این رویداد متفاوت به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران و مجموعه دانشبنیان سلام بازار و با مشارکت جمعی از تشکلهای مرتبط و برندهای معتبر با هدف افزایش آگاهی مدیران و ذینفعان این صنعت از آخرین وضعیت بازار برگزار شد.
دکتر باقری نائبرئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، و کشاورزی ایران، بازار خردهفروشی را موتور پیشران اقتصادهای نوظهور دانست و شبکهسازی در نظام تولید و توزیع و فروش را از نکات کلیدی این صنعت عنوان کرد.
دکتر اولیائی رئیس هیئت مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران نیز ضمن معرفی این فراتشکل بر اهمیت استفاده از دادهها و فناوری اطلاعات برای شناخت و تحلیل بازار تاکید نمود.
در این رویداد گزارشها و دادههایی که با استفاده از پلتفرم مجموعه دانشبنیان سلام بازار تهیه و دقیقترین و معتبرترین اطلاعات و تحلیلهای بازار کالاهای سوپرمارکتی ایران را در بر دارد توسط مهندس نوری از مدیران هایمارت ارائه شد.
همچنین گزارشهای از وضعیت بازار آنلاین توسط اسنپ، سهم فروشگاههای زنجیرهای توسط نماینده اتحادیه و بررسی شبکههای اجتماعی توسط اگزالب ارائه شد تا دیدی ۳۶۰درجه نسبت به بازار ارائه شود.
در پایان پس از جمعبندی دکتر مالکی دبیرکل فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، نسخه چاپی گزارش سال ۱۴۰۲ بازار مویرگی سوپرمارکتی ایران توسط مجموعه دانشبنیان سلام بازار به همه شرکتکنندگان اهدا شد.