ریال نیوز : مدیران بزرگترین مرکز همایش پایتخت، فردا با آموزش تخصصی دکتر محمدرضا نمازی، در ارتباط با مشتری خود را به روز خواهند کرد.
به گزارش ریال نیوز ،در روزگاری که تجربه مشتری، شاهکلید موفقیت سازمانها شده و روشهای قدیمی دیگر پاسخگوی نیازهای پیچیده بازار امروز نیستند، مرکز بینالمللی همایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران میزبان یک رویداد آموزشی تحولآفرین برای به روز کردن خود ، خواهد بود.
فردا، دکتر محمدرضا نمازی – سخنران بینالمللی، پژوهشگر حوزه برند، و طراح مدل علمی «جنون برند» – با حضور در این مرکز، یک دوره تخصصی آموزش مهارتهای پیشرفته ارتباط با مشتری را برای کلیه مدیران و پرسنل این مجموعه برگزار خواهد کرد.
این آموزش در یکی از مجللترین و مجهزترین مراکز همایش کشور، که همواره میزبان بزرگترین رویدادهای ملی و بینالمللی بوده، برگزار میشود و با هدف ارتقاء سطح تعامل انسانی، افزایش وفاداری مهمانان، و خلق تجربهای فراموشنشدنی برای مشتریان طراحی شده است.
اخیرا، دکتر محمدرضا نمازی که با طراحی مدل «جنون برند» توانسته است برای نخستینبار در دنیا، سازوکاری علمی برای شکلگیری دلبستگی احساسی و عاطفی میان مشتری و برند ارائه کند، در این کارگاه آموزشی به تلفیق دانش روز بازاریابی، روانشناسی ارتباط و علوم رفتاری پرداخته و نشان خواهد داد که چگونه میتوان از یک برخورد ساده با مشتری، تجربهای ماندگار و اثرگذار ساخت.
در این دوره، موضوعاتی چون هوش هیجانی در تعامل با مشتری، مدیریت زبان بدن، نحوه مواجهه با شکایت یا نارضایتی، تکنیکهای تأثیرگذاری احساسی، و روشهای خلق تجربه شخصیسازیشده برای مهمانان رویدادها مطرح خواهد شد.
برگزاری این برنامه، گواهی است بر نگاه آیندهنگرانه مدیریت مرکز بینالمللی همایشهای صدا و سیما که با درک اهمیت نقش منابع انسانی در ارتقاء تجربه مشتری، گامی مؤثر در مسیر حرفهایسازی تعاملات سازمانی برداشته است.
این آموزش تخصصی میتواند به الگویی برای سایر نهادها و سازمانهای خدماتمحور کشور تبدیل شود؛ الگویی که نشان میدهد رمز ماندگاری در ذهن مخاطب، نه فقط در ساختمانهای باشکوه یا تجهیزات پیشرفته، بلکه در کیفیت ارتباط انسانی و احساس احترام و تمایزی است که به مخاطب منتقل میشود.
علاقمندانبرای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی drnamazi.com مراجعه کنند.