بسته‌های سرمایه‌گذاری قشم به سرکنسول قزاقستان ارائه شد

ریال نیوز : مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم، بسته‌های آماده سرمایه‌گذاری پروژه‌های مختلف این جزیره را به سرکنسول قزاقستان در بندرعباس ارائه کرد.

به گزارش ریال نیوز ، بریک صادیکوف که برای شرکت در همایش ملی صنعت گردشگری “هَمسِنگار” به قشم سفر کرده بود، در دیدار با عادل پیغامی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، طی سخنانی گفت: ظرفیت‌های فراوان حوزه گردشگری قشم باید به نحو شایسته‌ای معرفی شوند.

وی همچنین در مورد چگونگی سفر مردم کشورش به جزیره قشم و نحوه دریافت ویزا و ارتباط مردم قزاقستان با مردم جزیره قشم سوالاتی را مطرح کرد که اطلاعات قانونی آن برای وی تشریح شد.

صادیکوف در این دیدار همچنین درخواست کرد در صورت فراهم شدن سفر مسئولان استان هرمزگان به قزاقستان، مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم هم در این سفر حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست، اعلام کرد: برای توسعه مناسبات با قزاقستان هم در بعد ارتباطات مردمی و هم در بخش اقتصادی چه در قالب همراهی با مسئولان استان هرمزگان و یا به صورت مستقل، آماده سفر به قزاقستان هستیم.

عادل پیغامی ادامه داد: فرصت‌های فراوان سرمایه‌گذاری در جزیره جهانی قشم وجود دارد که فعالان اقتصادی قزاقستان هم می‌توانند از این موقعیت‌ها استفاده نمایند.

شایان ذکر است؛ سفیر پیشین قزاقستان که اوایل سال گذشته به قشم سفر کرده بود، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مهم اقتصادی قشم را از نزدیک‌ مورد بازدید قرار داده بود، همچنین سفیر ایران در قزاقستان هم پیش از سفر به این کشور با حضور در جزیره قشم موقعیت مهم اقتصادی این را مورد بررسی قرار داده بود و این دو سفیر در شرایط کنونی می‌توانند در بسط توسعه فعالیت‌های اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران قزاقستانی در قشم، نقش مهمی را ایفا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا