بیانیه حمایت از دکتر جلیلی

ریال نیوز : رئیس ستاد تحول اقتصادی دکتر سعید جلیلی طی بیانیه‌ای از ملت شریف ایران برای حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش ریال نیوز ، متن بیانیه دکتر مهدی خسروی به این شرح است :

بسمه تعالی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با عرض سلام بر روح بلند امام عظیم الشأن و شهدای پاک این سرزمین مقدس.

حالا که ما در حساس ترین برهه زمان برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های‌ رأی حاضر شدیم و با یک رأی خود می توانیم سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم باید این مهم را ارج نهاده و شب های قدر انقلاب را که این انتخابات است با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با چشمان بیدار و هوشیار راه درست تشخیص را از خداوند متعال خواستار باشیم.

خسروی در ادامه این بیانیه آورده است : ابتدا جا دارد از حضور آگاهانه‌ همه مردم برای خلق حماسه دیگر تشکر کرده و به عنوان یک سرباز جوان انقلابی از آقایان سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و دکتر علی رضا زاکانی که با تصمیم هوشمندانه‌ی خود انصراف خود را برای اعتلاي بیش از پیش جبهه‌ی انقلاب اعلام داشتند تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم و به خصوص از دکتر محمدباقر قالیباف با صلاح دید و قبول هرگونه حرف و حدیث و سخن ناروا بر جان خويش، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را به مرحله دوم کشانده و امید است که وحدت تمامی نیروهای جبهه‌ انقلاب باعث پیروزی آنها در مرحله دوم شود و با در اختيار گذاشتن همه ستادهایشان در اختيار ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی که ادامه دهنده‌ راه شهید خدمت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است باعث خرسندی امام و شهدا و اعتلای هرچه بهتر اسلام و انقلاب شوند.

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است : اکنون وقتی می بینم که رقابت بین دو تن از اشخاص برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری هستند و شاهد حمایت و پشتیبانی احزاب و گروه‌ها و اشخاص می شوم که نشان دهنده‌ جهت گیری هر یک از نامزدها هستند. اگر بگوییم که جبهه مقاومت در مقابل استکبار صف کشیده است شاید حرف ناروایی نباشد.
اگر بگوییم که همه جبهه‌ حق در مقابل همه جبهه‌ کفر و تزوير و ریا صف آرایی کرده است حرف گزافه‌ای نگفته‌ایم دیگر مالک اشتر با خیمه‌ فتنه ده شمشیر فاصله ندارد و فقط در خیمه‌ فتنه آماده برای فرود آوردن شمشیر خود برگردن سران فتنه است.

خسروی ادامه می‌دهد: اینک وظیفه خود می دانیم که عمار گونه با جهاد تبیین خود راه را بر مالک اشتر خود هموار کرده و با از بین بردن ریشه فتنه گران راه اسلام و انقلاب را برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت آماده سازیم و از همه‌ مردم عزیز خواستاریم که با لسان گویای خود میثم وار و عمار گونه در آگاهی بخشی به نیروهای انقلابی و غیر انقلابی نقش اصلی خود را ایفا کرده و باعث پیروزی جبهه‌ انقلاب و یاران شهید جمهور ” آیت‌الله رئیسی ” عزیز در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران شوند و ان شاءالله که جناب آقای دکتر سعید جلیلی بتواند با کمک یاران شهید جمهور گره از مشکلات ایران عزیز باز کرده باشد.

جلیلی : عامل رشد و تجلی

《و من الله توفیق 》
دکتر مهدی خسروی
مسئول ستاد تحول اقتصادی دکتر سعید جلیلی 🇮🇷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا