حمایت فیروز کریمی از پزشکیان

ریال نیوز : فیروز کریمی ، مربی پیشکسوت فوتبال گفت : با انتخاب دکتر پزشکیان آینده روشنی را پیش روی همه ایرانیان و ایران عزیز می بینم
.

به گزارش ریال نیوز ، فیروز کریمی ، مربی کار کشته فوتبال کشور درباره حمایت از آقای پزشکیان گفت: بنده همه مناظرات دور اول را گوش کردم انصافا یک نفر در مقابل ۵ نفر بود و خیلی خوب توانست رقابت کند.

وی ادامه داد : به خاطر صداقت و پاک دستی و از همه مهمتر دلسوز بودن ایشان در قبال مردم کشورش باعث شد تا به همراه دیگر ورزشکاران از ایشان حمایت کنم و امید وارم با اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم برگزیده شوند.

وی همچنین توجه خاص به توسعه ورزش بانوان در دو بخش همگانی و قهرمانی و جلوگیری از فساد و رانت در ورزش و به خصوص در فوتبال را مهمترین خواسته خود از ایشان عنوان کرد و افزود : استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان و جوانان مؤمن انقلابی در عرصه های تصمیم سازی و مدیریتی ورزش کشور با رویکرد آینده نگری درعرصه های مختلف ورزش به ویژه ورزش قهرمانی از جمله فوتبال و لزوم (وی ای آر) در ایران را از جمله خواسته های ما از دکتر پزشکیان است .

فیروز کریمی اظهار داشت : ما بهترین مردم دنیا را داریم ،با دعوت از آحاد مردم برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب آقای پزشکیان آینده روشنی را پیش روی همه ایرانیان و ایران عزیز می بینم.به این نتیجه‌ رسیدم که باید تصمیمی گرفت که آن تصمیم در نهایت عاقبت بخیری برای ایرانیان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: انتخاب مسیر راه و آینده کشور تاثیر زیادی بر سرنوشت مردم خواهد داشت لذا من با احترام به همه کاندیداها به این نتیجه‌ رسیدم که دکتر مسعود پزشکیان می‌تواند این کشتی پر تلاطم را به خوبی به ساحل نجات برساند.احترام به آینده ضروری ترین نیاز انسان‌هاست. تمام ایرانیان با درک این مهم باید در روز جمعه 15 تیرماه به پای صندوق رای بروند و به کاندیدای مورد نظرشان رای دهند.

کریمی درباره مناظره‌های انتخاباتی گفت : به نوعی شاید مشابه کری خوانی‌های ما فوتبالی ها باشد.

گفت وگو : محمد ذوقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا