قانون جدید چک باعث تعطیلی تولیدی ها می شود

ریال نیوز : عضو هیئت مدیره فدراسیون صنایع غذایی کشور از قانون جدید چک انتقاد کرد.

به گزارش ریال نیوز ، مهندس حسن گرجی در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی ایران درباره انتظار فعالان اقتصادی از رئیس جمهور چهاردهم گفت: در ابتدا لازم است از رئیس جمهور شهیدمان، جناب رئیس جمهور آقای رئیسی یاد کرد که در مدت تصدی آرام آرام داشتند برای صنعت گام های اساسی را برمی‌داشتند. با توجه به مشکلاتی که پیش روی صنعت است، امروز صنعتگران و تولید کنندگان کارآفرینان در خصوص قوانینی که وضع شده مشکلات اساسی دارند و این قوانین به دلخواه توسط مجموعه های نظارتی همواره دست خوش تغییرات می شود.

وی با بیان این‌که قانون جدید چک لطمه اساسی به صنعت می زند و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی می شود افزود : در سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی قوانین دست و پاگیر زیاد داریم و بخشنامه هایی که بلای جان تولید شده است. من از رئیس جمهور آینده می خواهم که به محض استقرار بر این مسند کابینه خود را معرفی کند، موضوعات و مسائلی که پیش روی صنعت است را رفع کند، چون صنعت غذا و کشاورزی یکی از بزرگترین صنایع اشتغال زای کشور است که رتبه یک کشور در این زمینه محسوب می شود ولی کمترین حمایت مجموعه های دولتی از این صنایع صورت می پذیرد.

مدیرعامل گروه شهدین گام برگزاری نمایشگاه ایران اگروفود را ظرفیت صادراتی مناسب برای معرفی محصولات ایرانی به مجموعه های بازارهای جهانی برشمرد و افزود: خوشبختانه کشور به سمت و سویی حرکت می کند که بیشترین حجم از محصولات تولیدی روانه بازارهای صادراتی می شود و امیدوارم که بتوانیم این خلا بازارهای صادراتی که در چندین سال گذشته داشتیم را به سرعت جبران و شاهد توسعه صادرات باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا