مشاوره‌ حقوقی رایگان برای کارکنان

ریال نیوز : انجمن ترویج‌ فرهنگ مسئولیت‌ اجتماعی با کمک حقوقدانان همراه خود “طرح مشاوره حقوقی رایگان برای کارکنان” را برای سازمان‌های متقاضی ارائه می دهد.

به گزارش ریال نیوز، دکتر کمالی ،مدیرعامل این انجمن گفت : انجمن ترویج‌ فرهنگ مسئولیت‌ اجتماعی به شماره ثبت ملی ۵۶۲۹۲ آمادگی دارد با کمک حقوقدانان همراه خود “طرح مشاوره حقوقی رایگان برای کارکنان” را برای سازمان‌های متقاضی (فعلا در محدوده تهران) ارائه کند.

وی افزود : موضوع این طرح ارائه خدمات مشاوره‌ اولیه حقوقی در امور شخصی (دعاوی خانوادگی و اختلافات حقوقی) به کارکنان است تا ضمن دریافت به موقع راهنمایی حقوقی و قانونی با اطمینان خاطر و رضایت‌شغلی بیشتر وظایف محوله سازمانی را با بهره‌وری بالاتری به‌انجام رسانند.

به گفته وی در این راستا؛ انجمن مسئولیت اجتماعی با هماهنگی کامل مدیران سازمان‌ها، حقوقدان‌ معتمد را در ساعات اداری به سازمان متقاضی اعزام یا زمینه پاسخگویی و مشاوره تلفنی در خارج از وقت اداری را فراهم می‌کند.

کمالی ادامه داد: این طرح هزینه‌ای برای کارکنان و سازمان نخواهد داشت و این خدمت با رعایت ملاحظات سازمانی، به‌صورت داوطلبانه از سوی حقوقدانان مرتبط با انجمن در قالب ادای مسئولیت‌اجتماعی انجام می‌شود.

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند برای ثبت تقاضای خدمت به نشانیاینترنتی: https://B2n.ir/z32290 و درگاه انجمن:http:/casraango.org مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا