ریال نیوز : همراه اول دو سرویس «چتبات» و «IVA» را به عنوان نسل تازه ای از خدمات پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی در الکامپ ۱۴۰۴ معرفی کرد.
به گزارش ریال نیوز ، همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ نسل تازهای از خدمات پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است. دو سرویس «چتبات» و «دستیار صوتی تعاملی (IVA)» قرار است تجربه کاربران را در ارتباط با اپراتور سادهتر، سریعتر و هوشمندتر کنند.
چتبات با پردازش زبان طبیعی، به پرسشهای متداول پاسخ میدهد، خرید بسته و استعلام حساب را انجام میدهد و از طریق اپلیکیشن، وبسایت یا پیامرسان در دسترس است.
سرویس IVA هم با تحلیل گفتار، خدمات پشتیبانی را از طریق تماس صوتی و بدون نیاز به اپراتور انسانی ارائه میکند و بهزودی در سامانه ۹۹۹۰ فعال خواهد شد.
بازدیدکنندگان میتوانند تا ۶ مهرماه با حضور در سالن ۳۵ نمایشگاه بینالمللی تهران، از نزدیک با این دستاوردهای هوش مصنوعی همراه اول آشنا شوند.