واکنش مسئول ستاد مردمی جلیلی به اظهارات خودرویی پزشکیان

ریال نیوز : مسئول ستاد مردمی، ایران متحد، حامی دکتر جلیلی در واکنش به اظهارات خودرویی پزشکیان در مناظره تلویزیونی شب گذشته گفت : از دکتر پزشکیان انتظار نمی رفت نگاه غیرتخصصی و عامیانه به مواردی مانند ،خودروسازان داخلی و صنعت خودرو کشور، و تاکید بر واردات خودرو خارجی ،،،داشته باشد!!

کوروش عابدینی در گفت‌وگو با ریال نیوز در واکنش به اظهارات خودرویی دکتر پزشکیان در مناظره اول دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افزود :
این‌که ظاهرا ایشان در مجلس متوجه مصوبات نیستند و به عمق گفته های خود توجه ندارند، تاکید برنامه های توسعه کشور بر تقویت توان داخلی ، ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد ایران با نحوه طرح مباحث جناب پزشکیان فاصله زیادی دارد،

وی با بیان این‌که همه دوست دارند خودرو با کیفیت و ارزان خریداری کنند، آیا مشکل تنها با واردات حل می‌شود!! تصریح کرد : شما در این چند دوره در مجلس چکار می‌کردید که نتوانستید به ابن موضوع به شکل اساسی رسیدگی کنید .

عابدینی ادامه داد : توانمندی خودروسازان ما، نیروهای متخصص، باتجربه، خلاق و نخبه در همه زمینه های مرتبط با صنعت خودرو در کشور بسیارند.

به گفته وی به جای رفع موانع تولید خودرو با کیفیت و ارزان و ایجاد الزامات قانونی مبنی بر رعایت جلوگیری از ورود خودروی بدون کیفیت در بازار ،،،برطبل واردات خودرو می کوبند!!

وی با بیان این‌که این جمعیت عظیمی که مستقیم و غیرمستقیم در صنعت بزرگ خودرو کشور و تامین کننده ها، مجموعه های خدماتی آن کار می کنند را چگونه باید پاسخگو بود!! اظهار داشت : عجیب است بیش از ۲۰ سال در مجلس و دولت نظاره گر بوده اند و حالا نسخه های آنچنانی! به قول ایشان کارشناسی!! می پیچند؟!

عابدینی با بیان این‌که آیا این نشانه یک دولتی است که مدام از حق و حقوق مردم دم می زند؟ افزود : اگر طرح این موارد با نظر کارشناسی تیم شما مطرح می شود،،، نتیجه مشاوره شما برای ما معلوم است،

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا