بانک سپه ۶۲۶ میلیارد تومان وام فرزندآوری داد

ریال نیوز : بانک سپه در پنج ماه نخست 1403 با بیش از626 میلیارد تومان اعتبار، به 7612 متقاضی تسهیلات قرض الحسنه فرزند داده است.

به گزارش ریال نیوز بنا بر اعلام آمار بانک مرکزی، از میزان دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه فرزند در دوره پنج ماهه اول ۱۴۰۳ از اول فروردین تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳ نشان می دهد که بانک های کشور روی هم به ۱۹۶ هزار و ۹۶۲ نفر در این دوره پنج ماهه، تسهیلات قرض الحسنه فرزند به مبلغ بیش از ۱۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان پرداخت کرده اند.

همچنین طبق آمار پایان مردادماه بیش از ۴۱۷ هزار متقاضی نیز در صف دریافت تسهیلات قرض الحسنه فرزند قرار دارند. آمارها نشان می دهد که ۸۴ درصد وام قرض الحسنه فرزند، توسط ۱۰ بانک شامل سپه، ملت، تجارت، ملی ایران، صادرات ایران، کشاورزی، رفاه کارگران، پارسیان، قرض الحسنه مهر ایران، قرض الحسنه رسالت پرداخت شده و ۱۸ بانک دیگر نیز روی هم ۱۶ درصد کل تسهیلات فرزند را پرداخت کرده اند.

بانک ملت با ۳۰۲۹ میلیارد تومان از منابع این بانک، به ۳۶ هزار و ۷۵۴ نفر تسهیلات فرزند پرداخت کرده و رتبه نخست را در بین بانک های کشور در پنج ماه نخست ۱۴۰۳ به خود اختصاص داد. آمارها نشان می دهد که 18.8 درصد کل مبلغ تسهیلات قرض الحسنه فرزند در شبکه بانکی متعلق به بانک ملت بوده است.همچنین بانک تجارت با ۲۷۳۹ میلیارد تومان به 33407 متقاضی وام قرض الحسنه فرزند پرداخت کرده و سهم بانک تجارت معادل ۱۷ درصد از کل مبلغ قرض الحسنه فرزند در شبکه بانکی اعلام شده است.

بانک ملی ایران با ۲۲۰۸ میلیارد تومان از منابع خود، به بیش از ۲۷ هزار متقاضی تسهیلات قرض الحسنه فرزند پرداخت کرده و سهم آن از کل مبلغ شبکه بانکی به قرض الحسنه فرزند معادل ۱۳٫۷ درصد بوده است. از سوی دیگر، بانک صادرات ایران در پنج ماه اول سال ۱۴۰۳ و از اول فروردین تا ۳۱ مردادماه به 25548 متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه فرزند، بیش از ۲۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده و در بین چهار بانک بزرگ کشور از نظر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند قرار دارد. براین اساس ۱۲٫۷ درصد کل تسهیلات قرض الحسنه فرزند، در این دوره پنج ماهه، توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا