چهل و دومین هفته نامه توسعه بازاریابی منتشر شد
به گزارش ریال نیوز،حمید بروغنی، سردبیر هفتهنامه توسعه بازاریابی با اعلام این خبرگفت: هفته نامه توسعه بازاریابی با موضوعات بانک و بیمه، بورس، کسب و کار، ایدههای نو، نفت و انرژی، کارآفرینی، بازاریابی، گردشگری، صنایع، فناوری اطلاعات، اجتماعی و دانش منتشر شد.
به گفته وی با توجه به نیاز بازار تولید وکسب وکارهای کوچک به بازاریابی محصولات وخدمات، این نشریه با هدف توسعه بازاریابی به انتشار مطالب خواهد پرداخت.
در شماره 42 این نشریه موضوعات مختلفی همچون گزارشی از “وضعیت نابسامان صنعت کشاورزی در کشور”،”نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی”،”کرونا، شوک بزرگ اقتصادی مترو”،” سرنوشت مبهم دلار”،”کارنامه تسهیلات پرداختی بانکها در 10 ماهه سال 99″،” عدم موفقیت خصوصی سازی در ایران چیست؟”مطرح شده است.
در این هفتهنامه گفتوگویی با سعید حافظی بافتی، معاونت عملیات کارخانه لاستیک بارز کردستان و میرحســین زنــدی یکــی از مدیــران جــوان و موفــق در حــوزه صنعــت توریســم درج شده است.
هفتهنامه توسعه بازاریابی با سردبیری حمید بروغنی، انتشار خود را از ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ آغاز کرده است.