کرمان در حراج خرده‌فروشی اول شد

ریال نیوز : مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری ۷۵ مرحله حراج خرده فروشی در اموال تملیکی استان برگزار شده است.

به گزارش ریال نیوز به نقل از اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان، عباس سام نژاد اظهارکرد: با عنایت به سیاست های کلی مدیران ارشد سازمان متبوع مبنی بر حمایت از خانواده های محرومین و خانوارها از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۵ مرحله حراج خرده فروشی برگزار شده است و این اداره کل رتبه اول کشور در راستای برگزاری حراج خرده فروشی را دارا است.

این مقام مسئول بیان کرد: حراج خرده فروشی دارای مزیت های متعددی است، کارمندان دولت می توانند در این حراج شرکت کنند و منعی برای شرکت آنها در این حراج نیست، همچنین افراد برای ثبت نام در این حراج، نیازی به امضای الکترونیکی و توکن ندارند، در این راستا کلیه فرایندهای مالی این سامانه به صورت الکترونیکی و آنلاین است و ودیعه های افرادی که در این حراج برنده نشوند، به صورت خودکار پس از بازگشایی به حساب افراد عودت می شود.

سام نژاد در ادامه بیان کرد: در این حراج ها کالاهای اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و … به فروش رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا