اسنپ برای ناشنوایان امکان پذیر شد

ریال نیوز : اسنپ با شعار راحتی برای همه ، برای کاربران ناشنوا و کم‌شنوا دسترس‌پذیر شد .

به گزارش ریال نیوز ، اسنپ با هدف ایجاد فرصت برابر برای همه، اپلیکیشن خود را برای ناشنوایان و کم‌شنوایان دستر‌س‌پذیر کرده است. روابط عمومی اسنپ ضمن پاسداشت روز جهانی ناشنوایان اعلام کرد: «کاربران مسافر و راننده ناشنوا یا کم‌شنوا می‌توانند در حساب کاربری‌شان نوع معلولیت خود را ثبت و از این طریق سفر راحت‌تری را با اسنپ تجربه کنند.»

ثبت نوع معلولیت در حساب کاربری
کاربران مسافر و راننده ناشنوا و کم‌شنوای اسنپ می‌توانند وارد قسمت تنظیمات حساب کاربری شده و در قسمت دسترس‌پذیری نوع معلولیت خود را ثبت کنند. با استفاده از این قابلیت کاربر راننده و مسافر از وضعیت یکدیگر مطلع می‌شوند.

اگر کاربر مسافر گزینه «ناشنوا/کم‌شنوا هستم» را فعال کرده باشد، تماس تلفنی برای آنان غیرفعال می‌شود و از طریق پیامک به راننده اطلاع داده می‌شود که مسافر امکان پاسخ به تماس را ندارد و باید از طریق پیام با او ارتباط برقرار کرد. همچنین آموزش‌های لازم در مورد نحوه تعامل با فرد دارای معلولیت به کاربر راننده داده می‌‌شود.

امکان تماس با کاربران راننده ناشنوا یا کم‌شنوا نیز در صورتی که در صفحه مشخصات کاربری خود این مورد را ثبت کرده باشند غیرفعال و از طریق پیامک به مسافر اطلاع داده می‌شود که راننده امکان پاسخ به تماس را ندارد و باید از طریق پیام با او ارتباط برقرار کرد. مسافرانی که از نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن استفاده می‌کنند در صورت تماس با راننده ناشنوا به تلفن گویا وصل و از ناشنوا یا کم‌شنوا بودن کاربر راننده مطلع می‌شوند.

مسئولیت اجتماعی اسنپ در قبال افراد دارای معلولیت
به گفته روابط عمومی اسنپ، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های مسئولیت اجتماعی برای این شرکت از ابتدای فعالیتش تاکنون حمایت از افراد دارای معلولیت بوده است. اسنپ در طول این سال‌ها علاوه بر دسترس‌پذیری اپ برای افراد دارای معلولیت تلاش کرده تا گام‌هایی را برای بهبود کیفیت زندگی این گروه بردارد. از جمله این اقدامات می‌توان به معافیت از کمیسیون رانندگان دارای معلولیت و اجرای طرح‌های نیکوکاری در اسنپ‌کلاب با موضوعاتی همچون «کمک به اشتغال افراد دارای معلولیت»، «تجهیز دندانپزشکی ویژه افراد دارای معلولیت»، «تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ویژه کودکان دارای معلولیت» و «راه‌اندازی مرکز مشاوره برای افراد دارای اتیسم» اشاره کرد. اختصاص کد تخفیف برای رفت‌و‌آمد ناشنوایان و کم‌شنوایان در رویداد روز جهانی ناشنوایان که به همت مجموعه لیندوفیلم (پلتفرم مخصوص ناشنوایان) برگزار می‌شود، از دیگر اقدامات اسنپ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا