کمک ۶ میلیارد تومانی خیرین زنجان برای آزادی زندانیان

ریال نیوز : رییس کل دادگستری استان زنجان از کمک ۶ میلیارد تومانی خیرین زنجان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ریال نیوز، حضرت حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در زندان مرکزی زنجان که دادستان مرکز استان،معاونین دادگستری و اعضای ستاد دیه استان نیز حضور داشتند با تشکر از زحمات و تلاشهای اعضای ستاد دیه استان برای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان مالی گفت: باکمک خیرین و مردم شریف استان زنجان در طول ماه مبارک رمضان مبلغ  شش میلیارد تومان برای آزادی زندانیان مالی جمع آوری شده که این مقدار نسبت به مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد دارد .

وی با بیان این که با کمک خیرین استان  و ستاد دیه در مجموع ۷۰ زندانیجرایم غیر عمد   از اول ماه مبارک رمضان تا امروز یکشنبه مصادف با آخرین روز ماه رمضان از زندان آزاد شدند که آمار بسیار بالایی است .

رییس شورای قضایی استان با اشاره به این که استان زنجان در جمع آوری کمک های مردمی و تعداد زندانیان آزاده شده  در سال ۱۴۰۱ جزء ۳ استان اول در کشور می باشد افزود :مردم پایتخت شور و شعور حسینی و به عبارتی بهشت خیرین  از اقشار مختلف و حتی از دور ترین نقاط استان در این امر خدا پسندانه شرکت کردند که همین جا به نوبه خود تشکر می کنم .

رییس کل دادگستری ی زنجان با تشکر ویژه از صدا و سیمای مرکز زنجان در برگزاری پرشور و تبلیغات فراگیر و تولید و پخش برنامه های متعدد در بخشهای مختلف صدا ، سیما و خبر در جمع آوری کمک ها و تشویق مردم برای مشارکت در این کار خیر بسیار موثر و نقش ممتازی داشت که از مدیر کل صدا و سیمای زنجان و عوامل برنامه تشکر می کنم.

در ادامه این مراسم تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد   در آستانه عید فطر از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا