تاسیس شهرک تخصصی کشمش در قزوین

ریال نیوز : جلسه هیات مدیره انجمن كشمش استان قزوین به ریاست دکتر امیر عادل طاهرخانی و با حضور آقایان بیگدلی نماينده مردم تاكستان در مجلس شورای اسلامی و مهندس عبديان رئیس اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ،در این نشست که با همراهی آقایان آهنگریان و پازوکی از اعضای هیات رئیسه اتاق و اعضای هیات مدیره انجمن كشمش استان تشکیل شد؛ ضمن بررسي مشكلات و معضلات حوزه تولید، فرآوری و صادرات این محصول استراتژیک، رئیس انجمن واعضای هیات مدیره به ارائه راهكارهاي عملي و عملیاتی جهت توسعه بازار کشمش پرداختند.

در ادامه مهندس عبديان ، رئیس اتاق بازرگانی قزوین به اهميت ممتاز اين انجمن و تاثير فعاليت مستمر آن در اقتصاد استان قزوين و فعال سازي مجدد انجمن كشمش از آغاز دوره جديد فعاليت اتاق بازرگاني قزوين اشاره کرد و افزود : در خصوص كنترل اثرگذاري ميزان سموم به كار رفته در باغات انگور كه به كاهش دستيابي به استاندارد هاي مجاز سازماني منجرشده است ورود دستگاه قضايي واجب است.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان در راستای حفاظت و استفاده بهينه از انرژي های موجود به تاسيس شهرك تخصصی كشمش تاكيد كرد: ضروری است فعالان اين حوزه علاوه بر حفظ محيط زيست از ساير امتيازات اين زمينه بهره مند شوند.

در پایان بیگدلی نماينده مردم شریف شهرستان تاكستان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به وجود قطب موثر كشمش در استان خاطرنشان کرد: شكل گيری و ترسيم نقشه راه هدفمند با چشم اندازی در سطح ملی و اراده قاطع دولت در همكاری موضوعات ارزی و انرژی و ارتقاء ميزان همفکری همه دغدغه مندان در اين امر مورد اهتمام ویژه ما قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا