دستور فوری عضو هیأت مدیره بانک سپه برای تسریع در امور بانکی مشتریان

ریال نیوز : دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه در سفر کاری به استان یزد، ضمن دیدار صمیمانه با جمعی از مشتریان و کارکنان شعب، دستور فوری برای تسریع در امور بانکی مشتریان بانک سپه صادر و بر اهمیت خدمت‌رسانی با کیفیت تأکید کرد.

به گزارش ریال نیوز ، مصطفی پرتوافکنان ، عضو هیأت مدیره بانک سپه به همراه محمدرضا سراجی پور مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک در بازدید میدانی خود از برخی شعب این بانک در استان یزد، ضمن تقدیر از تلاش‌های مستمر کارکنان شعب، از آنها خواست با تعهد و انگیزه بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

دکتر پرتوافکنان در جمع مشتریان حاضر در شعب به صورت فردی با آنها ملاقات کرد و مسائل و دغدغه‌های آنان را شنید و بلافاصله دستور رسیدگی و رفع برخی مشکلات را صادر کرد تا روند خدمت‌رسانی تسهیل شود.

وی با اشاره به سابقه بیش از یکصد ساله بانک سپه در خدمت به مردم، گفت: مشتری‌مداری و شفافیت، سرمایه‌های ارزشمندی است که اعتماد مردم را به بانک سپه تضمین می‌کند و راهنمای ما در ارائه خدمات نوآورانه و هوشمندانه است.

عضو هیأت مدیره بانک سپه همچنین بر نقش حیاتی کارکنان شعب در ارتباط مستمر و مسئولانه با مشتریان تأکید کرد و افزود: تلاش‌های بی‌وقفه همکاران شعب موجب بهبود جایگاه بانک سپه شده و ما به این تلاش‌ها افتخار می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه خدمات دیجیتال و ابزارهای نوین بانکی، زمینه‌ای برای ارتقای رضایت مشتریان فراهم شود.

همزمان با دکتر پرتوافکنان، دکتر محمد ابوالحسنی عضو هیأت عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات، دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت عامل و معاون پشتیبانی و علیرضا نقوی‌مقدم مدیر امور مناطق شرق کشور، از دیگر شعب در استان یزد بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

پربازدیدترین ها